رالی خاورمیانه با 4 تیم خارجی

شیراز آماده می‌شود

فدراسیون اتومبیلرانی با انتخاب سینا سعیدی وارد فاز جدیدی از برگزاری رالی خاورمیانه شد. با تاکید رئیس فدراسیون و تشکیل ستاد برگزاری مسابقات در تهران و شیراز و انتخاب سینا سعیدی به عنوان مسئول برگزاری این رویداد فعالیت‌ها آغاز و شکل جدی‌تری به خود گرفت.
کد خبر: ۱۰۶۵۳۳۳

تاکنون دعوتنامه‌هایی به کشور‌های مختلف فرستاده شده و هماهنگی با فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) نیز صورت گرفته است. استقبال تعدادی از کشور‌های اروپایی و منطقه و از همه مهم‌تر شرکت دادن یک ماشین ایرانی برای نخستین بار در رالی خاورمیانه به همراه بازدید هانی‌ شعبان نایب‌رئیس فدراسیون سوریه از کارهای دیگری بود که در ارتباط با برگزاری رالی خاور میانه به چشم می‌خورد. هماهنگی‌های لازم مسیر مسابقات نشان از عزم جدی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در برگزاری هر چه مطلوب‌تر این رویداد در مقایسه با دوره‌های گذشته دارد.

امسال آماده‌سازی اتومبیل ایرانی به یکی از شرکت‌های معتبر و با تجربه در ترکیه سپرده شد و نمایندگان آنها هم در یکی از تور‌های رالی ایران پس از بازدید از کشورمان گفت‌وگو‌هایی با صیدانلو رئیس فدراسیون داشتند و قول همه گونه همکاری را با گروه ایرانی شرکت‌کننده در این رقابت‌ها دادند.

از سوی دیگر انتخاب راننده و کمک‌راننده ایرانی هم به شورای کمیته فنی رالی سپرده شد تا این کمیته با توجه به شناخت دقیق موقعیت رانندگان ایرانی نفرات منتخب خود را به فدراسیون معرفی کند. تاکنون حضور تیم‌هایی از جمهوری چک، عمان، قطر، لبنان و ایران در این رالی قطعی شده است.

این مسابقات روز‌های 23 تا 25 شهریور به میزبانی شیراز انجام خواهد شد و میهمانان ویژه‌ای هم برای این رقابت‌ها دعوت شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها