اسرائیل کوچک در دل هند

به لطف روابط متمایز دهلی نو و تل‌آویو، هند چند سالی است که در معرض تهاجم و طمع‌ورزی‌های صهیونیستی، اما از نوعی دیگر قرار گرفته است. اشتباه نکنید آنچه در هند جریان دارد، قاچاق سلاح و جاسوسان زبردست و خطر تروریسم که شنیدن آنها برای امان به امری عادی و معمول تبدیل شده، نیست.
کد خبر: ۱۰۶۴۴۲۷

تهاجم و اشغالی که از آن سخن می‌گوییم، در سفر ده‌ها هزار یهودی ساکن سرزمین‌های اشغالی به هند در طول سال اطلاق می‌شود و در این میان کم نیستند یهودیانی که به هیچ عنوان قصد ندارند به جهنمی که از آن فرار کرده‌اند، برگردند. زن و مرد، همه جوان هستند و بسیاری شان به محض پایان خدمت در ارتش اسرائیل فوری راه هند را پیش می‌گیرند.

مناطق مورد توجه آنها جهت اقامت، کشمیر و حومه شهر «منالی» در ایالت «هیماچال پرادش»، در شمال شرقی هند است، به حدی که قبایلی در این مناطق ظهور کرده و شکل گرفته‌اند که ادعا می‌کنند از نوادگان و سلاله یهودیان مهاجر و پراکنده در نقاط مختلف جهان هستند.

به همان تعداد که خاخام‌هایی برای تبلیغ دین یهود و آموزش فرایض مذهبی و ارزیابی میزان آشنایی و پابیندی افراد به یهودیت و فراهم کردن شرایط جهت انتقال آنها به سرزمین‌های اشغالی به هند سفر می‌کنند، خاخام‌هایی نیز برای قانع و راضی کردن جوانانی که مایل به بازگشت به سرزمین موعودشان نیستند و زندگی در هند را به زندگی در سرزمین‌های اشغالی ترجیح می‌دهند، کوله‌بار سفر را بسته و راهی سرزمین هندوستان می‌شوند.

بالطبع صرف سفر و اقامت یهودیان سرزمین‌های اشغالی، نمی‌تواند تهدیدی برای کشور هند تلقی شود، آنچه این سفرها و این اقامت‌ها را به تهدیدی علیه امنیت ملی هند تبدیل کرده، احتکار قاچاق و تجارت مواد مخدر در دو منطقه «منالی» و«کسولی» در ایالت هیماچال پرادش توسط این یهودیان است.

تهدید اساسی این است که این یهودیان فقط به قاچاق مواد مخدر در این مناطق و احتکار آن اکتفا نکرده‌اند، بلکه مغازه‌ها، مراکز خرید و فروش، رستوران‌ها و هتل‌هایی را در ایالت هیماچال پرادش افتتاح کرده‌اند که در آنها انواع و اقسام مواد مخدر را به مشتریان و مسافرانی که اغلب خارجی و غیربومی هستند، عرضه می‌کند. سیطره یهودیان به حدی است که هم‌اکنون در ایالت «هیماچال پرادش» مناطقی وجود دارد که ساکنان محلی و مردم هند اجازه ورود به آن را ندارند.

منبع: مشرق

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها