عادل فردوسی‌پور، مجری و تهیه‌کننده برنامه«نود» دوشنبه شب گذشته، بحث داغی درباره ماجرای بلیت‌فروشی رقابت‌های لیگ برتر داشت. پس از آماری که سازمان لیگ درباره تقسیم پول بلیت‌ها ارائه کرد، عادل هم مثل تمام گزارشگران و خبرنگاران، نسبت به این مسأله حساس شد. طبق اعلام سازمان لیگ، شرکتی که کار بلیت‌فروشی‌ها را به عهده دارد، 35‌درصد پول بلیت‌ها را گرفته است؛ در حالی که سهم استقلال و پرسپولیس که بازی می‌کنند و طرفدار دارند، تنها 45 درصد بوده است.
کد خبر: ۱۰۶۲۷۴۷

عادل فردوسی‌پور تلاش زیادی کرد تا دلیلش را بفهمد، ولی او هم مثل ببیندگان پای تلویزیون به نتیجه‌ای نرسید. این برنامه چند نکته بسیار مهم داشت. اول فروش کارت‌های الکترونیکی برای تماشاگران بود که عادل گفت این کارت‌ها دویست سیصد تومان در می‌آید، ولی به هواداران 5000 تومان می‌فروشند. طاهری، مدیرعامل پرسپولیس هم با خنده گفت: از این رقم کمتر است. آمار گرفتیم درمی‌آید 120 تومان. نماینده شرکتی که بلیت‌ها را می‌فروشد روی خط آمد و در بخشی از حرف‌هایش گفت این کارت‌ها با کارت‌های عادی فرق دارد و قیمتش همین 5000 تومان است!

حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ هم مثل همه ایرانی‌ها پذیرفت 35 درصد سود این شرکت از روی بلیت‌های لیگ برتر زیاد است و گفت این قرارداد را فسخ می‌کنند. همچنین با حساب و کتاب طاهری مشخص شد رقم بلیت‌های فروخته شده بیشتر از رقمی است که سازمان لیگ اعلام کرده است. هم طاهری و هم عادل در این باره بحث کردند و در نهایت، نتیجه این بود که بلیت‌های بیشتری فروخته شده است و سازمان لیگ باید در این باره پاسخ دهد. عادل در این برنامه مدام روی ژن خوب که گفته یکی از پسران مسئولان دولتی بود، اصرار می‌کرد و می‌گفت: «پای ژن خوب در این قرارداد وسط بوده؟» او مدام به این اشاره می‌کرد که چه آقازاده‌ای در این ماجرا دخالت داشته است؟ گفته می‌شود پای پسر یکی از مسئولان رده بالای سابق ورزش ایران در بلیت‌فروشی‌ها وسط است. عادل هم گویا این مسأله را فهمیده و به همین دلیل فقط می‌خواست یکی از مسئولان نام او را بگوید. پسر این مقام سابق ورزش حضور فعالی در تجارت‌ ورزش و بویژه فوتبال دارد و در این سال‌ها به واسطه نام پدرش توانسته در بحث‌های کلان اقتصادی ورزش حضور داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها