خداداد عزیزی دیروز به اتفاقات روزهای اخیر و برنامه تلویزیونی مهرداد میناوند واکنش نشان داد. او گفت «دیگر به احترام‌ها در نسل خودم افتخار نمی‌کنم». خداداد درباره نسلی حرف می‌زند که در همه ابعاد، ایده‌آل همه فوتبالدوستان ایرانی بود.
کد خبر: ۱۰۶۲۱۰۱

آن نسل یک تیم همه چیز کامل را برای ما ساخت. تیمی که با دیدن نمایش‌هایش سر به آسمان می‌ساییدیم. فوتبالیست‌هایی که سرآمد دوران خود بودند و به بهترین‌ تیم‌های اروپا راه یافتند و البته بازیکنانی که سعی می‌کردند به درستی در کنار جامعه باشند. جدا از آن‌که در فوتبال بهترین بودند، در بعد اجتماعی هم آن‌قدر رشد داشتند که نیازهای روانی جامعه را شناسایی و برآورده کنند. آنها بعد از گدشت زمانی اندک دریافتند که مردم بیش از هر تیم دیگری، با تیم 98 رابطه برقرار کرده‌اند.

همین نکته مهم دلیلی شد برای حرکت‌های خیرخواهانه آن تیم و مسابقاتی که در سراسر ایران برگزار شد. آن تیم به‌دلیل بلوغ ورزشی محبوب مردم بود و به‌دلیل بلوغ اجتماعی محبوبتر هم شد. اعضای آن تیم بخشی پاک نشدنی از فوتبال ما هستند. بخشی که اگر بشود از فوتبال پاکش کرد (که نمی‌شود)، از تاریخ ایران حذف شدنی نیست. خداداد درباره نسلی حرف می‌زند که دستگیری از افتاده‌ها را خیلی خوب یاد گرفت و تمرین کرد. وقتی چنین اتفاقی می‌افتد، شاید باید به خداداد حق داد که این‌طور حرف بزند چون اصولا در چنین مواقعی بسیاری از باورها می‌شکند.

سیدمهدی فاطمی

جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها