تهدید به محرومیت از لیگ برتر و آسیا

آتش به جان نفت!

حاشیه‌ها تمامی ندارد. بحران دست از سر نفت تهران برنمی‌دارد و روزی نیست که از این تیم، خبری مبنی بر بدهی، شکایت و شکایت‌کشی و محرومیت به گوش نرسد.
کد خبر: ۱۰۶۲۰۱۰

نفتی‌ها روز گذشته هم تمرین نکردند .به قول بعضی فوتبالی‌ها چرا در این باشگاه را تخته نمی‌کنند و بروند پی کارشان؟ پول نیست و مسئولان این باشگاه هم حاضر نیستند سر کیسه را شل کنند. قرار بوده شرکتی که سال قبل نفت را به آن واگذار کردند، همه هزینه‌ها را تقبل کند، اما در شرایط فعلی حتی مالک این باشگاه مشخص نیست، چه برسد به این که یک نفر پیدا شود و به حساب بازیکنان پول واریز کند.

به همین دلیل هم بود که بازیکنان، روز گذشته سومین روز از اعتصاب خودشان را پشت سر گذاشتند، چرا که بر خلاف توافقات قبلی پولی به حساب آنها واریز نشده است! جالب اینجاست که در این بلبشو روز گذشته خبر رسید،‌ یکی از کارمندان نفت، پس از شکایتی که به دلیل عدم دریافت مطالباتش کرده بود، حکم توقیف اموال این باشگاه را گرفته است تا به قول قدیمی‌ها اوضاع قمر در عقرب شود! اوضاع بحرانی است و آتش بدجوری به جان نفت افتاده، طوری که حالا فدراسیون فوتبال هم وارد گود شده و به آنها اخطار داده ،‌ اگر مشکلات به وجود آمده برطرف نشود، آنها را از لیگ کنار خواهند گذاشت، ضمن این که علاوه بر این اتفاق حضور نفت در آسیا هم به خطر خواهد افتاد و شاید تیمی از اصفهان جانشین نفت تهران در رقابت‌های آسیایی شود.

هر چیزی در فوتبال ایران محتمل است و شاید تمام بلاهایی که پیش‌بینی شده، ‌سر این تیم بحران‌زده بیاید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها