کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم رئال مادرید، با انتشار تصاویری همراه پسرش در اینستاگرام از کودکان پناهنده حمایت کرده و از همه مردم خواست تا آنها را فراموش نکنند.
کد خبر: ۱۰۵۶۷۶۱

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این اولین‌بار نیست که فوق‌ستاره فوتبال جهان از کودکان بی‌گناه حمایت می‌کند، پیش از این نیز رونالدو به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه واکنش نشان داده و از کودکان غزه حمایت کرده بود.

کریستیانو رونالدو نوشت: در طول پنج سال اتفاقات زیادی می‌تواند رخ دهد اما برای کودکان آواره چیزی تغییر نکرده است. آنها را فراموش نکنید.

کیف میلیارد تومانی

چقدر حاضرید برای یک کیف هزینه کنید؟ هر چقدر انسان ثروتمند هم باشد محال است یک میلیارد و 140 میلیون تومان پول پای یک کیف زنانه بدهد.

به گزارش جام‌جم آنلاین، این کیف در یکی از گالری‌های لوکس نیویورک به فروش می‌رسد. این کیف از پوست کروکودیل تهیه شده و قطعاتی از الماس‌های سنگین در آن به کار رفته است. قیمت مشابه این کیف در حراج کریستی قبلا 300 هزار دلار تعیین شده بود.

نمونه‌های معدودی از این کیف وجود دارد که همگی بالای 300 هزار دلار قیمت دارد. چه کسی حاضر است چنین کیفی را بخرد؟!

خراب شدن خودروی زندان

خراب شدن خودروی زندان در شیراز کافی بود تا اتفاقی عجیب و بامزه رخ دهد.

به گزارش رکنا، ‌خودروی حمل مجرمان در شیراز در اتوبان دچار نقص فنی و به ناچار در وسط اتوبان متوقف شد. نکته جالب اینجاست که سربازان، مجرمان را با دستبند و زنجیر از خودرو پیاده و آنها را مجبور به هل دادن خودرو می‌کنند. پلیس گفته زندانی‌ها به دستور قضایی آزاد و درحال انتقال به پلیس آگاهی جهت تعویض لباس بودند.

خزانه بذر قیامت

در خزانه بذر قیامت (Svalbard Global Seed Vault) که یک سردخانه غیرقابل نفوذ در نروژ است بیش از یک میلیون بذر نگهداری می‌شود. این خزانه در منطقه‌ای ممنوعه در نروژ قرار دارد و هدف از ایجاد آن مقابله با بلایای طبیعی احتمالی ناشی از تغییرات آب و هوایی است.

عنکبوت غول‌ پیکر

زن استرالیایی با انتشار تصاویر عنکبوت غول پیکری هنگام صرف شام خانوادگی، بسیاری از کاربران فضای مجازی را شگفت‌زده کرد. به گزارش تابناک، لورن انسل زن استرالیایی پس از پختن و صرف شام در آشپزخانه با دیدن عنکبوتی که به پنجره آشپزخانه چسبیده بود، شوکه شده و بلافاصله از این حیوان عکس گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها