همزمان با کشف جسد مرد سالخورده در خانه‌اش در تهران که با شلیک گلوله جان باخته بود، تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از مرگ مشکوک او آغاز شد .
کد خبر: ۱۰۵۶۶۶۶

به گزارش جام‌جم، ساعت 23 و 51 دقیقه پنجشنبه یکی از ماموران کلانتری 138 جنت‌آباد با بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از کشف جسد مردی 73 ساله در آپارتمانی در طبقه چهارم ساختمانی در غرب تهران خبر داد.

بازپرس جنایی همراه تیم بررسی صحنه جرم و گروهی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در این ساختمان حاضر شدند. آنها مشاهده کردند مرد سالخورده براثر شلیک کلت به سرش فوت کرده و جسد او در اتاق‌نشیمن افتاده است. این در حالی بود که بررسی‌‌های تیم پزشکی قانونی نشان می‌داد شش تا 12 ساعت از مرگ این مرد می‌گذرد. با هماهنگی قضایی جسد او به پزشکی قانونی منتقل شد. در این مرحله خانواده وی مورد تحقیقات قضایی ـ پلیسی قرار گرفتند.

با تحقیق ازآنها معلوم شد این مرد بازنشسته بوده و از مدتی پیش در یک شرکت خصوصی مرتبط با تجهیزات دارویی – پزشکی کار می‌کرده و هنگام عصر به خانه بازمی‌گشته است.

در ادامه معلوم شد یک روز قبل از پیدا شدن جسد، خانواده او برای مهمانی به مکان دیگری رفته بودند و زمانی که شامگاه پنجشنبه به خانه برمی‌گردند با جسد او رو‌به‌رو می‌شوند. به گفته آنها، فرد متوفی با کسی اختلافی نداشته، بنابراین به مرگ او مشکوک هستند. این در حالی بود که وسایل این خانه به هم ریخته نبود و چیزی از آنجا سرقت نشده بود .

همزمان با شروع تحقیقات پلیسی ماموران به تحقیق از مسئولان شرکتی که مرد سالخورده در آنجا کار می‌کرد، پرداختند که معلوم شد مرد فوت‌شده تا ساعت 17 در محل کارش بوده و بعد به سمت خانه‌اش رفته و روز بعد متوجه مرگ او شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها