در روزگاری هستیم که فناوری و پیشرفت آن برخی سنت‌های خوب گذشته را به‌طور کل از یادمان برده است، فضای مجازی و انواع نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های ارتباطی امروزه مهم‌ترین راه تبریک گفتن‌های ما در مناسبت‌های مختلف شده‌اند و شاید کمی عجیب و غریب بیاید که برای روز تولد، روز دختر، ‌سالگرد ازدواج و... کارت‌تبریک بنویسیم و به‌دست مخاطب مورد نظر برسانیم، اما شما بچه‌های عزیز می‌توانید یک‌بار دیگر این سنت‌های از یاد رفته به ما بزرگ‌ترها یادآوری کنید.
کد خبر: ۱۰۵۶۵۵۴

این هفته یک کاردستی خیلی ساده با کمترین هزینه را که در کمتر از 15 دقیقه آماده می‌شود برای شما در نظر گرفته‌ایم، می‌توانید این کارت تبریک‌های زیبا را درست کنید و پدر و مادر یا هرکس دیگری که دوست دارید را با یک جمله محبت‌آمیز غافلگیر کنید.

برای تهیه این کاردستی به لوازم زیر نیاز دارید: خمیر بازی، تخمه کدو، آبرنگ، چسب مایع و مقوا

ابتدا مقوای‌تان را در ابعاد مربع یا مستطیل کوچک اندازه یک پاکت‌نامه برش دهید، با خمیر بازی مطابق تصویر بوته و ساقه‌های گل را به شکل لوله‌های باریک بسازید و روی مقوا آرام قرار دهید. حالا نوبت به رنگ‌آمیزی پوست تخمه‌هاست. بعد از رنگ کردن آنها را هم به‌عنوان گلبرگ گل‌هایتان روی مقوا بچسبانید. حالا می‌ماند یک جمله زیبا و دوست داشتنی و تقدیم کردن آن به عزیزان.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها