پس از معرفی نسل دوم اپل واچ در سال گذشته، بسیاری انتظار دارند که اپل امسال نیز نسل بعدی این محصول خود را معرفی کند. بر اساس شایعات احتمالا در نیمه دوم سال 2017 این انتظار پاسخ داده خوهد شد و در گزارش جدیدی از DigiTimes نسل سوم اپا واچ در پاییز سال جاری معرفی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۵۹۳۰
اپل واچ سری 3 احتمالا پاییز امسال معرفی می‌شود

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، البته دیجی تایمز سابقه خیلی خوشی در انتشار اخبار مربوط به اپل ندارد، اما این گزارش می تواند قابل قبول باشد چراکه اپل بطور معمول در طول سال چندین رویداد برگزار می کند که طبق روال خاصی تکرار می شوند، مثلا رویدادی برای معرفی مدل‌های جدید کامپیوتر مک، رویدادی برای معرفی آیپد جدید، رویدادی ویژه توسعه دهندگان و رویدادی برای معرفی آیفون های جدید.
گفته می شود آیفون امسال در رویدادی در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد و این احتمال وجود دارد که مانند سال گذشته، اپل واچ سری 3 نیز در کنار آیفون معرفی شود. از نظر طراحی هم گفته می شود که اپل تغییر زیادی در این خصوص ایجاد نخواهد کرد، اما از نمایشگر اولد به میکرو اولد روی خواهد آورد.
شایعاتی نیز به گوش می رسد که ادعا می‌کنند اپل واچ سری 3 احتمالا از قابلیت اتصال سلولار برخوردار خواهد بود. در نهایت اینکه گویا اپل مشغول کار بر روی یک سنسور گلوکز است که برای اندازه گیری قند خون به خون نیازی ندارد. اما باید منتظر ماند و دید آیا این قابلیت در اپل واچ سری 3 معرفی می شود یا خیر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها