یک عکس، یک متن

شمیم آزادی

موصل از دست داعش آزاد شده است اما عکس‌های مردم زجر دیده این شهر هنوز عکس یک خبرگزاری‌های جهان است. دیروز عکس کودکی منتشر شد که همه خانواده‌اش در جنگ با داعش کشته شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۴۸۲۲۸

نمایشگاهی از زباله‌های ساحلی

راب آرنولد به یک پیاده‌روی معمولی در یکی از سواحل انگلستان رفته بود که به جای منظره آرامش‌بخش با لایه‌ای از میکروپلاستیک‌ها روبه‌رو شد که سراسر ساحل را پوشانده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او ابتدا فکر کرد دیگر برای پاکسازی ساحل کار از کار گذشته و خیلی دیر شده، اما بعد به این فکر کرد که باید سعی خود را بکند و نسبت به این موضوع احساس وظیفه کرد؛ بنابراین شروع به پاکسازی کرد و با کمک داوطلبان محلی توانست حدود 35 کیسه زباله جمع کند که در میان آنها ارتشی از سربازان پلاستیکی اسباب‌بازی، تانک‌های غواصی لگو، چتربازان و... را پیدا کرد. اما ماجرا به همین‌جا ختم نشد. برای آشکار کردن مشکل آلودگی اقیانوس‌ها، او زباله‌هایی را که پیدا کرده بود به آثار هنری تبدیل کرد که اکنون در نمایشگاه موزه لیسکرد به عنوان بخشی از نمایشگاه عصر پلاستیک در معرض دید عموم قرار گرفته است.

باشکوه‌‌ترین قطار اروپا

قطار اکسپرس ونیز، که یک قطار لوکس مسافربری قدیمی مربوط به سال‌های 1920 تا 1930 است، به‌روزرسانی می‌شود.

به گزارش ایلنا، شرکت بلموند این تغییرات را روی این قطار اعمال و سه سوئیت بزرگ جدید در مارس 2018 به آن اضافه می‌کند. این سوئیت‌ها هر یک دارای یک اتاق خواب دو نفره، یک اتاق نشیمن همراه با مبلمانی که می‌تواند به تخت تبدیل شود و حمام و دستشویی مجزا خواهد بود. همانند سایر قسمت‌های این قطار، طراحی داخلی سوئیت‌ها ظاهر تاریخی خود را حفظ می‌کند.

وسایلی که داخل هر یک از این سه سوئیت به کار می‌رود الهام گرفته از یکی از سه مقصد این قطار (ونیز، پاریس و استانبول) است. بنابراین یکی از سوئیت‌ها وسایلی به سبک باروک ایتالیایی و لامپ‌های شیشه‌ای خواهد داشت، دیگری به سبک فرانسوی‌ها و سومی با وسایل دست ساز و فلزی به سبک قدیمی استانبول دکور خواهد شد.

جمعه؛ ضیافت مرسدس بنزها

گردهمایی کلوپ رسمی مرسدس‌بنز ایران روزجمعه (16 تیرماه) در پیست اتومبیلرانی مجموعه آزادی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش جام‌جم آنلاین، تمامی خودروهای مرسدس‌‌بنز از کلاسیک‌ها تا خودروهای روز می‌توانند در این گردهمایی شرکت کنند؛ همچنین ورود خودروهای مرسدس‌بنز و سرنشینان آنها رایگان است، اما جهت ورود بازدیدکنندگان توسط فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بلیت‌فروشی صورت می‌پذیرد. علاقه‌مندان جهت شرکت در این گردهمایی می‌توانند از مسیر اتوبان تهران-کرج، ورودی غربی مجموعه ورزشی آزادی، به پیست اتومبیلرانی وارد شوند. همچنین برای بازدیدکنندگان پارکینگ هم در نظر گرفته شده که با پرداخت هزینه می‌توانند استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها