دو برادر به جرم آزار و اذیت دختری جوان به تبعید و تحمل شلاق محکوم شدند.
کد خبر: ۱۰۳۸۴۰۲
آزار و اذیت دختر جوان در باغ گلابی

به گزارش جام‌جم، 22 فروردین 94 دختری جوان به نام نسترن با مراجعه به یکی از کلانتری‌های پایتخت از حبس غیرقانونی و تجاوز دو برادر شکایت کرد و گفت: «ساعتی قبل همراه یکی از دوستانم به نام سارا سوار خودرو شدیم و برای تفریح به اطراف تهران رفتیم. در بین راه برای شستن دست‌هایم به باغ گلابی در همان نزدیکی رفتم، وقتی وارد باغ شدم، دو برادر به نام‌های ساسان و حمید با تهدید مرا در یک اتاق زندانی کردند و مورد آزار قرار دادند. آنها چوبی را بالای سرم گرفتند و تهدیدم کردند اگر به حرفشان گوش ندهم با آن مرا مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. دو ساعت بعد، رهایم کردند و من هم خودم را به کلانتری رساندم.» سارا، دوست شاکی نیز به ماموران گفت: «وقتی برگشتن نسترن از باغ طول کشید، نگرانش شدم. می‌خواستم دنبالش بروم اما مردی غریبه از باغ بیرون آمد، در ماشین را قفل کرد و گوشی‌ام را هم به زور از من گرفت.»

با ثبت این شکایت، کارآگاهان به باغ محل حادثه اعزام شدند و هر دو برادر را دستگیر کردند. آنها در بازجویی‌ها خود را بی‌گناه دانستند، با این حال کیفرخواست پرونده با اتهام تجاوز به عنف صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. قضات این شعبه براساس شکایت نسترن و سایر مدارک موجود ساسان را به جرم حبس غیرقانونی و ارتباط نامشروع به سه سال حبس، دو سال تبعید و صد ضربه شلاق محکوم کردند. حمید نیز به جرم ارتباط نامشروع به دو سال تبعید و صد ضربه شلاق محکوم شد.

این احکام با اعتراض ساسان به دیوان عالی کشور ارسال شد و قضات با تردید در وقوع حبس غیرقانونی، خواستار بررسی مجدد سه سال حبس صادره برای متهم شدند و پرونده را به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محسن زالی فرستادند. در جلسه دادگاه، شاکی بار دیگر مدعی وقوع آزار و اذیت شد و درخواست مجازات کرد. سپس ساسان گفت: «شاکی و دوستش برای تهیه مواد مخدر به باغ می‌آمدند. آن روز من و برادرم مهمان داشتیم و وقتی نسترن و دوستش وارد شدند، از آنها خواستیم باغ را ترک کنند اما گوش نکردند. عصبانی شدم و از باغ بیرونشان انداختم. من هیچ جرمی مرتکب نشده‌ام و شاکی و دوستش به دروغ ماجرای حبس و آزار و اذیت و قفل کردن در ماشین را مطرح کرده‌اند.»

در پایان دادگاه، قضات وارد شور شدند و با مردود دانستن وقوع جرم حبس غیرقانونی، حکم سه سال حبس متهم را رد کردند. او و برادرش در پایان رسیدگی به دو سال تبعید و صد ضربه شلاق محکوم شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها