رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام بالاوادزه و کارتوزیا، روزهای 20 و 21 خرداد در تفلیس گرجستان برگزار می‌شود. اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در این رقابت‌ها آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۳۵۸۹۰

کاراته‌کاهای ایران سه مدال نقره مسابقات کاپ جهانی و مسابقات بین‌المللی کاراته فرانسه را از آن خود کردند. تیم منتخب اصفهان به نام ایران با برادران باتوانی(محمد،محمد علی و محمد رضا باتوانی) در بخش کاتا این سه مدال را به‌دست آورد.

سجاد ندری و افشین صادقی، ملی‌پوشان هندبال ایران با امضا قراردادی یکساله به تیم beykoz ترکیه پیوستند. تیم beykoz سال گذشته در لیگ ترکیه دوم شد و امسال در جام اروپا حضور دارد.

کادر فنی تیم ملی بسکتبال ‌17 بازیکن به اردوی این تیم دعوت کرد. این اردو ساعت 16 روز جمعه 12 خرداد در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه 21 خرداد ادامه دارد.

محمد بنا، سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی که چندی پیش اعلام کرده بود دیگر به دنیای کشتی بازنمی‌گردد، کار مربیگری را در یکی از باشگاه‌های شهریار آغاز کرد.

مسابقات ژیمناستیک بانوان تیر ماه امسال استارت می‌خورد. در رده سنی نونهالان و نوجوانان، لیگ برگزار می‌شود؛ اما در رده جوانان و بزرگسالان، قهرمانی کشور .

تیم شهرداری تبریز در پایان تور دوچرخه سواری ژاپن، مقام سوم را به‌دست آورد و حمید پورهاشم، رکابزن این تیم نیز دربخش انفرادی سوم شد.

ملی‌پوشان پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک ایران با کسب 12 مدال طلا، چهار مدال نقره و دو مدال برنز، قهرمان مسابقات آسیایی 2017 در مغولستان شدند.

دور نخست مسابقات رالی کشوری آغاز شد و 12 خودرو در بیابان‌های پرند به رقابت پرداختند. دومین دور از مسابقات رالی ایران یک ماه دیگر در ساری برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها