آنتوان گریژمان برای اولین بار از زمانی که شایعه پیوستنش به منچستریونایتد مطرح شده ، اعتراف کرد که امکان دارد این اتفاق رخ دهد.
کد خبر: ۱۰۳۴۱۸۰

پیش از این گفته می‌شد، اگر دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید بماند،‌ گریزمان هم به خاطر علاقه‌ای که به این مرد آرژانتینی دارد، به کارش در کنار او ادامه می‌دهد،‌ اما این مهاجم فرانسوی شب گذشته اعتراف کرد که با وجود ماندن سرمربی روخی بلانکو او ممکن است راه اولدترافورد را در پیش بگیرد که البته احتمال آن،‌ کمتر از احتمال ماندنش در قرمز و سفیدپوشان مادرید است. ستاره شماره هفت اتلتیکو مادرید در یک برنامه تلویزیونی در فرانسه و در پاسخ سؤالی درباره آینده‌اش گفت: فکر می‌کنم، تا دو هفته دیگر همه چیز روشن خواهد شد. به من‌یونایتد ملحق شوم؟ این هم ممکن است اما احتمال ملحق شدنم به این تیم 60 درصد است و احتمال ماندنم در اتلتیکو مادرید 70 درصد.

غرامت فسخ قرارداد گریزمان با اتلتیکو مادرید 100 میلیون یورو است، اما بعید است که حتی این رقم بالا بتواند باشگاه منچستر یونایتد را از خرید مهاجم سابق سوسیه‌داد منصرف کند، بخصوص که این تیم سابقه خریدی نجومی مانند پل پوگبا را دارد که انتقالش از تورین به منچستر،‌ بالغ بر 105 میلیون یورو هزینه داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها