بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در برنامه «همیشه خونه» گفت: مهران غفوریان به دیدار من آمد و پیشنهاد بازی در سری جدید زیر آسمان شهر را داد و گفت نمی‌گذارم تو بمیری و باید در این سریال نقش‌آفرینی داشته باشی.
کد خبر: ۱۰۳۳۳۷۱

به گزارش روابط عمومی برنامه، ملکه رنجبر در برنامه همیشه خونه شبکه آموزش افزود: پدرم عاشق تئاتر بود و 120 سال پیش در گیلان این هنر را بنیانگذاری کرد و همین موضوع سبب شد من نیز وارد این حرفه شوم، طوری که در شش سالگی با بازی در نمایش بینوایان، اولین کوزت ایران لقب گرفتم. وی افزود: مدت‌ها در تئاتر فعالیت داشتم تا این که صادق بهرامی از من برای کار در رادیو دعوت کرد؛ ابتدا مخالفت کردم؛ چرا که به دلیل کار در تئاتر زمان کافی برای حضور در رادیو نداشتم. اما وی اصرار داشت حتما در رادیو فعالیت داشته باشم و می‌گفت هر وقت کارت در تئاتر تمام شد بیا و در رادیو فعالیت داشته باش.

این بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون با تقدیر از هنرمندان جوانی که حتی برخی از آنها را نمی‌شناسد و جویای احوال وی هستند، عنوان کرد: مهران غفوریان به دیدار من آمد و پیشنهاد بازی در سری جدید زیر آسمان شهر را داد و گفت نمی‌گذارم تو بمیری و باید در این سریال بازی کنی که به وی گفتم من که کاری نکردم و در جواب پاسخ داد اگر کاری هم نکرده باشی باید یک سکانس نقش‌آفرینی داشته باشی.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خدمتگزار مردم وطنم هستم و آنها چشمان من هستند و بزرگ‌ترین آرزویم سعادت ایران و جوانان ایرانی است تا افتخار کشور، پدر و مادر خود باشند.

برنامه همیشه خونه به تهیه‌کنندگی مجید صحاف هر شب ساعت 21 به صورت زنده از شبکه آموزش روی آنتن می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها