سعید سهیلی که با فیلم «گشت 2» توانست تمام رکوردهای فروش را در سینمای ایران بشکند از انتشار این فیلم در فضای مجازی گله‌مند است.
کد خبر: ۱۰۳۳۳۱۴

او دراین‌باره گفت: فیلم گشت 2 که همچنان در برخی سینماها در حال اکران است و فروش بالایی هم دارد اما به‌صورت غیرقانونی در بازار قاچاق شده است، متأسفانه دست قاچاقچی‌ها در این مملکت از همه بازتر است و کسی نمی‌تواند آنها را پیدا کند یا با آنها برخورد کند.

او افزود: البته ظاهر قضیه این است که عده‌ای قاچاقچی فیلم گشت2 را قاچاق کردند، اما حدس و گمان من این است که اگر نقاب از چهره آنها برداشته شود صورت‌های آشنایی را می‌بینیم.

سهیلی خاطرنشان کرد: من ده روز است که به پلیس، قانون و دادگاه پناه برده‌ام اما در هیچ جایی نتوانستم کاری از پیش ببرم. احساس می‌کنم سینما و هنر بسیار بی‌پناه و بی‌پشتیبان است و هنرمندان تنها هستند. من به عنوان یک فیلمساز یکه و تنها از این دادگاه به آن دادگاه، از این بازپرسی به آن بازپرسی، از پلیس امنیت به پلیس فتا، از فتا به کمیته صیانت از آثار سینمایی رفتم اما هیچ نتیجه‌ای که نگرفتم بماند بلکه متوجه شدم هیچ حامی هم وجود ندارد. او در این‌باره گفت: متأسفانه نه از خانه سینما، نه از وزارت ارشاد، نه از کمیته صیانت از آثار سینمایی و نه هیچ بخش دیگری تماس و پیگیری صورت نگرفت تا کمکی کنند و متأسفم که پس از پیگیری‌های متعددم یک دوستی به من گفت شکایت خود را به همان دولتی ببر که از آن حمایت کردی. همین حرف‌ها بیشتر باعث می‌شود بر این باور باشم که از این فیلم یا حتی خود من انتقام گرفته شده است. البته نه فقط به خاطر مسائل سیاسی بلکه انتقام از «گشت 1» که آن طور ذبح شد و «گشت 2» که این گونه آن را زجرکش کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها