جوانان ایران در مصاف با کاستاریکا

پیروانی: آماده‌ایم

تیم فوتبال جوانان ایران درحالی از امروز کار خود را در جام جهانی کره جنوبی آغاز می‌کند که در نخستین گام باید به مصاف کاستاریکا برود.
کد خبر: ۱۰۳۲۹۸۷

تیم جوانان ایران با هدایت امیرحسین پیروانی عنوان نایب قهرمانی آسیا و جواز حضور در جام جهانی را کسب کرد که بسیاری از ناظران امیدوارند در جام جهانی نیز حضور قابل قبولی داشته باشد تا این جوانان بخوبی آماده حضور در رقابت‌های قهرمانی امیدهای آسیا شوند.

تیم جوانان ایران در جی‌جو کره جنوبی از ساعت 12 و 30 دقیقه امروز به مصاف کاستاریکا می‌رود؛ حریفی که کسب هر نتیجه‌ای در برابر آن می‌تواند مسیر تیم پیروانی را در ادامه این مسابقات روشن سازد، تیم جوانان ایران به واقع در این رقابت‌ها چنانچه بتواند به مرحله حذفی صعود کند، نتیجه مطلوبی کسب کرده است و برای رسیدن به این هدف شکست نخوردن در اولین گام می‌تواند حیاتی تلقی شود.

امیرحسین پیروانی، سرمربی تیم ایران در آستانه آغاز این مسابقات و دیدار با کاستاریکا گفت: چند روز زودتر در محل برگزاری مسابقات جام جهانی در کره جنوبی حاضر شدیم تا بتوانیم از لحاظ آمادگی ذهنی و روانی شرایط مناسبی پیدا کنیم.

او افزود: قبل از حضور در جام جهانی، تنها دو بازی دوستانه با تیم سنگال داشتیم و به دو نتیجه تساوی دست یافتیم. تیم ما از لحاظ ذهنی و روانی برای دیدار با کاستاریکا بسیار آماده است .

وی درباره پیش‌بینی دیدار ایران برابر کاستاریکا و همچنین شرایط تیمش در این تورنمنت گفت: برای تیم ملی ایران در جام جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم. کاستاریکا نیز تیم بسیار خوبی است و از این تیم قبلا آنالیز خوبی داشتیم.

همچنین امید نورافکن کاپیتان تیم ایران گفت: شرایط بدنی ما به گونه‌ای است که صددرصد برای دیدار با کاستاریکا آماده هستیم. امیدوارم 3 امتیاز این دیدار را که برای ما حیاتی است کسب کنیم تا در بازی دوم و سوم با اعتماد به نفس بالاتر بازی و درنهایت از گروهمان صعود کنیم.

برنامه بازی‌های تیم ایران در مرحله گروهی

یکشنبه ـ 31 اردیبهشت 96

ایران ـ کاستاریکا، ورزشگاه جام جهانی جی‌جو، ساعت 12:30

چهارشنبه ـ 3 خرداد 96

ایران ـ زامبیا، ورزشگاه جام جهانی جی‌جو، ساعت 12:30

شنبه ـ 6 خرداد 96

ایران ـ پرتغال، ورزشگاه اینچئون، ساعت 12:30

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها