زن میانسال که مدعی بود پدر سالخورده‌اش ر ا مادر 85 ساله‌اش به قتل رسانده از او شکایت کرد و او را به دادسرا کشاند. این در حالی است که پزشکی قانونی علت مرگ پیرمرد را ایست قلبی اعلام کرده است.
کد خبر: ۱۰۳۲۱۳۸
شکایت از مادر 85 ساله به اتهام قتل پدر

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش زنی میانسال با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، از مادر 85 ساله‌اش به اتهام قتل پدر سالخورده‌اش شکایت کرد.

شاکی به قاضی محسن مدیرروستا گفت: مادر و پدرم در یک خانه زندگی می‌کردند. پدرم از شش سال پیش تصادف کرد و خانه‌نشین شد. در این مدت مادرم از پدر 87 ساله‌مان نگهداری می‌کرد. هر از گاهی برای نگهداری و سرکشی از پدرم به خانه آنها می‌رفتیم. مادرم مدام از این شرایط گلایه می‌کرد.

وی افزود: چندی پیش پدرم در خانه فوت کرد. مادرم به خاطر مرگ پدرم گریه نمی‌کرد و بی‌تفاوت بود. هر چه می‌گفتم علت مرگش چه بوده پاسخ درستی نمی‌داد. او حتی از من می‌خواست هر طور شده کارهای مربوط به انحصار وراثت را انجام دهیم تا اموال به جا مانده از پدرم میان اعضای خانواده تقسیم شود. همین کارهای عجیب مادرم باعث شد به او شک کنم. گمان می‌کنم پدرم به مرگ طبیعی فوت نکرده و مادرم او را مسموم کرده و با زدن ضربه‌ای به سرش کشته است. اکنون از مادرم شکایت دارم.

همزمان با این شکایت بود که زن 85 ساله برای تحقیقات به دادسرای جنایی تهران احضار شد و مورد تحقیقات قاضی پرونده قرار گرفت و گفت: من سال‌ها مددکار بودم تا این که برای رسیدگی به امور خانه و خانواده‌ام کارم را رها کردم. من و شوهرم 60 سال بود که زندگی مشترک داشتیم و شرایط زندگی‌مان خوب بود.

وی افزود: شش سال پیش شوهرم تصادف کرد و زمینگیر شد. در این سال‌ها علاوه بر خودم، دو خدمتکار مرد هم استخدام کردم که نوبتی به خانه‌ام می‌آمدند و در قبال دریافت ماهانه 200 هزار تومان، در نگهداری از شوهرم به من کمک می‌کردند. هرچند شرایط برایم خیلی سخت بود، اما هیچ وقت ناشکری نکردم و همیشه مراقب شوهرم بودم. روزی که او حالش بد شد، کسی جز من و او در خانه نبود. با اورژانس تماس گرفتم و امدادگران اورژانس آمدند و زمانی که وضع شوهرم را بررسی کردند گفتند به احتمال زیاد سکته کرده است. در همین موقع زن همسایه‌مان نیز به کمکمان آمد و شوهرم را به بیمارستان بردیم که در آنجا فوت کرد. از سوی دیگر بررسی گزارش پزشکی نیز نشان داد، پیرمرد بر اثر ایست قلبی جان باخته است. در حالی که دختر این زوج اصرار به قتل دارد، قاضی دستور تحقیق از شاهدان را صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها