پسری که در نوجوانی با آتش زدن خانه‌شان باعت قتل پدر، برادر و خواهر خردسالش شده بود، با رضایت اولیای دم از طناب دار نجات یافت. او مدتی قبل از حادثه، نامه‌ای دریافت کرده بود که فرستنده در آن مدعی شده بود برادر کوچک متهم، حاصل ارتباط نامشروع است.
کد خبر: ۱۰۳۱۶۲۲
بخشش؛ پایان پرونده قتل 3 عضو خانواده

به گزارش جام‌جم، بامداد 16فروردین 88، وقوع آتش‌سوزی مرگبار در یک خانه به کلانتری مارلیک اطلاع داده شد. در این حادثه، مادر و پسر 18 ساله خانواده زنده ماندند، اما پدر، پسر هشت ساله و دختر ده ساله کشته شدند.

در همان تحقیقات ابتدایی مشخص شد هنگام آتش‌سوزی، در خانه از پشت قفل شده و حریق عمدی بوده است. مدتی بعد، پسر خانواده به عنوان متهم دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد.

او گفت: «همه چیز از همان نامه شروع شد. فرستنده مدعی شده بود برادر کوچکم حاصل ارتباط نامشروع است. ماجرا را به مادرم گفتم، اما انکار کرد تا این‌که پدرم فهمید. او مدام کنایه می‌زد و حتی به برادر کوچکم می‌گفت: امیرحسین، بابات چه کار می‌کند؟ او حتی ما را به قتل هم تهدید کرده بود تا این‌که روز حادثه، اول در خانه را از پشت قفل کردم و بعد با یک گالن بنزین آنجا را آتش زدم که قتل پدر و برادر و خواهرم را رقم زد.»

متهم مدتی بعد در جلسه دادگاه با درخواست قصاص اولیای دم روبه‌رو شد و در دادگاه اعترافات خود را انکار کرد، اما قضات با توجه به مدارک موجود، حکم قصاص او را صادر کردند. این حکم در دیوان عالی کشور تائید شد، اما سرانجام اولیای دم رضایت دادند متهم پس از هشت سال زندان، از طناب دار نجات یابد. او صبح دیروز، در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی از جنبه عمومی جرم محاکمه شد. رای نهایی بزودی صادر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها