دوستی در فرودگاه، سرقت در ترکیه

دختر ساکن ترکیه تصور نمی‌کرد دوستی او با پسر جوان در فرودگاه، او را در دام مردی اخاذ گرفتار می‌کند. متهم با سرقت عکس‌های شاکی، قصد اخاذی 200 میلیونی از او را داشت.
کد خبر: ۱۰۲۹۸۲۷

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از 21 فروردین امسال و به دنبال شکایت زنی 30 ساله از مردی اخاذ در دستور کار پلیس قرار گرفت.

زن جوان به ماموران گفت: مدتی پیش در فرودگاه امام خمینی(ره) با جوانی به‌نام کاوه آشنا شدم. من به خاطر شغلم در کشور ترکیه و در شهر استانبول زندگی می‌کنم و کاوه نیز در روز آشنایی‌مان در فرودگاه، قصد آمدن به ترکیه را داشت. پس از رسیدن به فرودگاه استانبول، از کاوه خبر نداشتم تا این‌که یک روز با من تماس گرفت و قرار ملاقات گذاشت. برای بار اول، در یک رستوران با هم ملاقات کردیم و به این طریق دوستی من و کاوه آغاز شد تا این‌که پس از گذشت چند روز کاوه به خانه من آمد و پیشنهاد ازدواج داد اما برخلاف انتظارش من مخالفت کردم. همین مخالفت باعث ناراحتی شدید کاوه از من شد طوری که با من درگیری لفظی پیدا کرد. خواستم از خانه‌ام بیرون برود و حتی خودم برای آن که درگیری ادامه پیدا نکند از خانه خارج شدم .

شاکی ادامه داد: زمانی که به خانه آمدم دیدم وسایل خانه به هم ریخته است و متوجه شدم کاوه از غیبت من استفاده کرده و طلا و جواهرات و پول‌هایم را سرقت کرده است. پس از گذشت چند روز، کاوه طی چند تماس مرا تهدید کرد اگر 200 میلیون تومان به حسابش در ایران واریز نکنم، تصاویر و عکس‌های خصوصی مرا که در زمان سرقت با خودش برده در شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهد کرد. به همین علت تصمیم گرفتم به تهران بیایم تا شاید بتوانم با او صحبت کنم و عکس‌ها را بگیرم. با کاوه در منطقه سعادت‌آباد قرار ملاقات گذاشتم. کاوه نشانی یک خانه را در کوی فراز به من داد و گفت برای بازپس دادن طلا و جواهراتم و همچنین عکس‌ها و فیلم‌هایم به آنجا بروم. زمانی که مقابل خانه رسیدم، ناگهان کاوه مرا به زور به داخل حیاط خانه کشاند. گلویم را گرفت تا مانع کمک خواستن من شود و با تهدید مرا مجبور به سکوت کرد، سپس گوشی تلفن همراه و گردنبند طلایم را به زور از من گرفت و از خانه بیرونم کرد.

کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی 18 اردیبهشت با مراجعه به خانه مجردی کاوه در سعادت‌آباد، کوی فراز او را دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم، تصاویر و فیلم‌های متعلق به شاکی پرونده که متهم قصد داشت با سوءاستفاده از آنها اخاذی 200 میلیون تومانی کند، کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها