محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در گفت و گوی تلویزیونی خود با ایرانیان خارج از کشور گفت: ایرانیان با هر گرایش و سلیقه ای باید براحی بتوانند به داخل کشور سفر کرده و همه نقاط کشور را ببینند.
کد خبر: ۱۰۲۸۲۳۱
قالیباف: روند اداره کشور در مسیر خوبی قرار نگرفته است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، قالیباف در این گفت و گو که 30 دقیقه بامداد امروز(دوشنبه) از شبکه جام جم پخش شد اظهار کرد: هر ایرانی نسبت به جامعه خودش نظراتی دارد و دوست دارد کشور همیشه با افتخار و سرفراز باشد؛ طبیعتا وقتی مشکلات و مسایل را می بیند نسبت به آنها دغدغه مند می شود، خصوصا اگر احساس کند می تواند نسبت به آن ها کاری انجام دهد؛ قلب هر ایرانی فارغ از اینکه در داخل یا خارج از کشور زندگی می کند، برای این سرزمین می تپد.

وی گفت: در سال های اخیر دیده شد که روند اداره کشور در مسیر خوبی قرار نگرفته است؛ البته هیچگاه نمی خواهم منکر زحمات عزیزان شوم چرا که این خارج از انصاف است اما هر کاری یک معدل و نتیجه ای دارد. جمع بندی من از عملکرد امروز دولت نیز جمع بندی مناسبی نیست.

قالیباف با بیان اینکه امروز دغدغه دولت، دغدغه مردم نیست، افزود: دولت ها همیشه تلاش دارند در شرایط سختی که برای مردم به وجود می آید، به حمایت و کمک مردم بیایند؛ ما معتقدیم امروز مردم ما دغدغه هایی دارند که مهم ترین آنها بحران اقتصادی کشور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها