علی‌اکبر طاهری از زمانی که به باشگاه پرسپولیس آمد، مدیریت موفقی را پشت‌سر گذاشت. او برخلاف مدیران قبلی علاقه‌ای به مصاحبه و رسانه‌ای شدن ندارد. بهترین نوع مدیریت در باشگاهی پرحاشیه مانند پرسپولیس، شاید همین شیوه‌ای است که مدیرعامل پرسپولیس به کار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۲۷۵۷۶

او با علم به ضعف پرسپولیس، بیرانوند و سیدجلال حسینی را به تیم اضافه کرد و طارمی هم با اصرار و سماجت او به تیم برگشت. حالا در شرایطی که تیم‌ها در حال رفع خستگی فصل تازه به پایان رسیده هستند، اولین قراردادهای فصل آینده در پرسپولیس بسته می‌شود.

طاهری خوب می‌داند که مشکل تیم او باید خیلی سریع از بین برود و بازیکنانی بزرگ برای فصل بعد جذب شوند تا برانکو که ثابت کرده جرات استفاده از جوانان را ندارد، روی نیمکت، بازیکنانی بزرگ را کنار خود ببیند. اگرچه در بعضی رسانه‌ها این‌طور بیان شده که پرسپولیس از ترس حکم فیفا و تعلیق از انتقالات برای شکایت ژوزه بازیکنان جدید را این‌قدر زود جذب کرده، اما اگر برای آن هم باشد، باز باید به مدیریت طاهری نمره 20 داد. پرسپولیس در این فصل خسته و سنگین شد و هرچه از فصل گذشت، خستگی این تیم محسوس‌تر شد چون برانکو جسارت استفاده از بازیکنان توانای تیم خود را نداشت و جز در بازی آخر آنها را به زمین نفرستاد. برای چنین تیمی با این سرمربی، خرید چند بازیکن بزرگ و نامدار، ضرورتی حیاتی است و طاهری دقیقا کاری را می‌کند که نیاز فوری تیم محسوب می‌شود.

رضا پورعالی

گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها