جهانگیری: رنگ انتخاباتی ندارم

اسحاق جهانگیری با اشاره به اینکه رنگ انتخاباتی ندارم و بی رنگ هستم درباره نامزد اصلی اصلاح طلبان در انتخابات که اقای روحانی است گفت:من عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان نیستم.
کد خبر: ۱۰۲۶۳۳۰
جهانگیری: رنگ انتخاباتی ندارم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی درباره مناظره ها هم تصریح کرد : فقط زمان دو دقیقه کم است چون تا می خواهد بحث داغ شود زمان تمام می شود.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره ادامه حضور خود در رقابت انتخاباتی 96 گفت: بر اساس خرد جمعی وارد میدان شده ام و درباره ادامه حضورم نیز بر همین اساس تصمیم خواهم گرفت.

وی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص اظهارات رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان مبنی بر اینکه جریان اصلاحات در خصوص گزینه نهایی خود برای انتخابات ریاست جمهوری تصمیمی نگرفته است افزود: من عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان نیستم لذا انتخابات ساز و کار خود را دارد که در همان چارچوب در این باره تصمیم گیری می شود لذا خیلی دغدغه نداشته باشید و بگذارید ببینیم که چطور پیش می رود.

نامزد ریاست جمهوری همچنین در خصوص شگردهای خود در مناظره ها نیز گفت: آدم آرامی هستم و یک جا می نشینم لذا زمانی که همه کاندیداها در چارچوب برنامه آینده و کار صحبت می کنند من هم در همان چارچوب نقد می کنم و حرف می زنم اما زمانی که به حاشیه بروند و به قولی به جاده خاکی بزنند گاهی هم به صورت کوتاه عصبانی می شوم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها