کاراسکو بازی با رئال را از دست داد

شـب تلخ اتلتیکو

اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی خود (ویسنته کالدرون) و در دیداری که باید با اختلاف بیش از 5 گل به برتری می‌رسید، با یک گل مقابل ویارئال شکست خورد تا ازگردونه مدعیان قهرمانی این فصل لالیگا کنار برود.
کد خبر: ۱۰۲۳۵۹۲

نکته مهم اما این شکست نبود. دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو بعد از بازی متوجه شد یانیک کاراسکو ستاره تعیین‌کننده تیمش که اواسط بازی به دلیل درد از ناحیه کتف تعویض شد، بازی با رئال مادرید را از دست می‌دهد.

سیمئونه: فوتبال همین است

سیمئونه با وجود شکست تیمش در دیدار خانگی برابر ویارئال، تأکید کرد که نگران از دست دادن امتیازات این بازی نیست: فوتبال همین است. خیلی وقت‌ها هم نوبت ما می‌شود که بازی را این طور ببریم. این هم بخشی از فوتبال است. امشب توپ نمی‌خواست وارد دروازه حریف شود. در مقطع پایانی بازی اصلا خوب نبودیم. حریف اما در استفاده از تک‌موقعیت‌هایی که داشت، بهتر عمل کرد. من برای خبرنگاران احترام فراوانی قائلم؛ اما پرسش‌ آنها تفکرات من را تغییر نمی‌دهد. من تیمم را آن طور که فکر می‌کنم بهتر است، می‌چینم. هم برای لالیگا و هم برای لیگ قهرمانان.

ادعای مارکا

روزنامه مارکا نزدیک به باشگاه رئال مادرید ادعا کرد یکی از ستاره‌‌های تاثیرگذار اتلتیکو، بازی 12 اردیبهشت با رئال را از دست داده است. این روزنامه نوشت:‌ یانیک کاراسکو، ستاره اتلتیکومادرید در شکست خانگی یک بر صفر مقابل ویارئال از ناحیه شانه دچار مصدومیت شدید شد. کاراسکو با آنتونیو روکاوینا برای به دست آوردن توپ در رقابت بود که از ناحیه شانه دچار مصدومیت شد و نتوانست بازی را ادامه دهد تا نیکولاس گایتان جانشین او در زمین شود. پس از آن فرناندو تورس هم به میدان آمد ولی نتوانست تغییری در نتیجه به وجود بیاورد و مانع شکست خانگی اتلتیکو شود. غیبت ستاره بلژیکی در بازی رفت دو تیم اتلتیکو و رئال مادرید در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان، ضربه سختی به اتلتیکو خواهد زد. به ادعای مارکا، کاراسکو دو هفته به دور از میادین خواهد ماند و قطعا بازی رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان مقابل رئال را از دست خواهد داد ولی می‌تواند امیدوار باشد که به بازی برگشت برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها