سرهنگ فلاح کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در تشریح این پرونده به جام‌جم گفت: متهم تاکنون به قتل هفت زن از سال 87 تا آذر 95 اعتراف کرده است. پس از وقوع قتل‌های مشابه در سال 95 تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کرده و با کشف سرنخ‌هایی به قاتل رسیده و او را همراه همسرش دستگیر کردیم. وقتی عامل قتل زنان را دستگیر کردیم، آثار خون قربانیان هنوز روی صندلی و کمربند خودرو وجود داشت. او پس از انتقال به اداره آگاهی، راز هفت جنایت را فاش کرد و به تشریح آنها پرداخت.
کد خبر: ۱۰۲۱۸۹۷

وی ادامه داد: مرد 40 ساله بعد از هر جنایت، طلاهای قربانیان را به همسرش می‌داد و او وظیفه فروش طلاها را به‌عهده داشته است. همسر قاتل در فریب زنان هم با شوهرش همکاری داشت. انگیزه او از قتل‌ها سرقت بود و قربانیان خود را از میان زنانی که طلا همراه داشتند، شناسایی می‌کرد. او قربانیان را به خانه اجاره‌ای خود در سراوان می‌کشاند و با ضربه‌های چاقو به طرز هولناکی به قتل می‌رساند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان درباره نحوه شکار زنان هم گفت: متهم به سه شیوه قربانیان خود را شکار می‌کرد. برخی از آنها را در پوشش مسافر سوار می‌کرد و بعد با آنها طرح دوستی می‌ریخت و نقشه‌اش را اجرا می‌کرد. برخی را هم برای سرقت طلا با ضربه‌های چاقو می‌کشت. این اواخر هم قربانیان را در تلگرام شکار می‌کرد. او برای هر مقتول از یک سیمکارت استفاده می‌کرد و بعد از جنایت، سیمکارت خود و مقتول را از بین می‌برد تا ردی از خود باقی نگذارد.

سرهنگ فلاح کریمی درباره هویت قربانیان نیز گفت: هفت قربانی قاتل سریالی بین 45 تا 55 سال داشتند و هویت آنها شناسایی شده است. تحقیقات از قاتل سریالی همچنان ادامه دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها