سیمئونه: لایق صعود بودیم

در شبی که رئال مادرید با اشتباهات داوری بایرن مونیخ را از پیش‌رو برداشت، دیگر تیم مادرید، یعنی اتلتیکو، شب کم‌دردسری را در ورزشگاه کینگ‌پاور سپری کرد و با تساوی یک بر یک مقابل لستر، صعودی نسبتا آسان را به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان جشن گرفت.
کد خبر: ۱۰۲۱۴۷۳

در این بازی سائول نیگوئس در دقیقه 26 برای روخی‌بلانکو و جیمی واردی در دقیقه 61 برای لستر گلزنی کردند تا اتلتیکو به لطف پیروزی یک بر صفر در بازی رفت، جواز صعود به مرحله بعدی را به دست بیاورد. دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید پس از تساوی منجر به صعود تیمش به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد لسترسیتی ستایش کرد و گفت: ما خیلی منظم بازی کردیم و خوشحالم که به کمک بازیکنان، استاندارد تیم در حد حضور تقریبا همیشگی در مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا بالا رفته است. ما امسال هم به نیمه‌نهایی رسیدیم و حالا مایلیم یک قدم بیشتر از فصل گذشته برداریم و قهرمان اروپا شویم. لسترسیتی چه در این بازی و چه در جدال دور رفت خیلی خوب و قهرمانانه بازی کرد و به نظرم نماینده شایسته انگلیس بود. ما لیاقت صعود را داشتیم و حریف هم قهرمانانه بازی کرد.

او با این جملات، ستایش از لسترسیتی را به اوج رساند و افزود: حریف ما واقعا خوب بازی کرد و نشان داد لایق هر آنچه در فصل گذشته و در فصل جاری به دست آورده هست. قصد داشتیم با ضدحملات به گل برسیم که خوشبختانه با بازیکنان سرعتی خودمان به این خواسته رسیدیم. هدف ما تماشای سایر تیم‌هاست تا با آگاهی کامل پس از قرعه‌کشی جمعه، رقیب بعدی را مورد مطالعه مفصل قرار دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها