پلان آخر

ساعات ناخوشی

گفت‌وگوی ارژنگ امیرفضلی با رامبد جوان در خندوانه متفاوت از آب درآمد. متفاوت از این جهت که بخش‌هایی از آن در سکوت و ساختن اشکال گوناگون با خمیر بازی گذشت.
کد خبر: ۱۰۲۱۴۲۲

از آنجایی که امیرفضلی در سال‌های اخیر کم‌کارتر شده بیشتر از گذشته حرف به میان آمد. او گفت در سال گذشته تنها دو ماه از سال را مشغول فعالیت و باقی آن را بیکار بوده است. امیرفضلی در خندوانه از ساعت‌خوش نیز گفت. این‌که چطور همزمان با بازیگری، نویسندگی و طراحی دکور آن را انجام می‌داد. او گفت در دوره‌ای یک دفتر 60 برگ برای ثبت اتفاقات شهری داشت. او یادی از مرحوم داوود اسدی و رفاقتشان هم کرد و توانایی و خلاقیتش را ستود. امیرفضلی، ماه پایانی 95 هم گرفتار بیماری و یک جراحی بود که تقریبا در حال بهبود است.

ترس فراوان از مرغ و خروس

خواننده تیتراژ سریال لیسانسه‌ها در برنامه دورهمی عنوان کرد که از کودکی آواز می‌خوانده و حتی وقتی برای اولین بار و البته کمی دیر به حرف آمد آواز خوانده است. او به علاقه‌اش به نقاشی هم اشاره کرد که البته وقتی اجرای صحنه‌ای و آوازش مورد توجه قرار گرفت این مسیر را پی گرفت. امید نعمتی در پاسخ شاهنامه خوانی پدر برای او در کودکی گفت فردای شبی که داستان‌های شاهنامه را می‌شنید تصوراتش را از شخصیت‌های شاهنامه نقاشی می‌کرد. اینجای صحبت‌های نعمتی البته یک غافلگیری هم داشت، چرا که با پخش صدای شاهنامه‌خوانی پدر همراه شد که او را متعجب کرد و تحت تاثیر قرار داد. نکته جالب دیگر بیان ترس‌اش از مرغ و خروس بود که در توضیحش گفت مثلا یک‌بار در شمال حین خروج از یک مغازه با تعدادی خروس مواجه شد و پس از پراکنده شدنشان از آنجا بیرون آمد.

علاقه بسیار به مسافرکشی

برنامه دورهمی با حضور جواد عزتی بسیار گرم و با خنده‌های فراوان او پیش رفت. او در این برنامه گفت در سن 15 سالگی یک روز که مشغول بازی تنیس روی‌میز بوده یکی خبر می‌آورد خانه فرهنگ محله گروهی تست بازیگری می‌گیرند. آن تست اگرچه به بازیگری‌اش منجر نشد اما موجب شد تا به همراه دوستانش تصمیم به تشکیل گروهی بگیرد و تئاتر خیابانی اجرا کنند که بعدها به تئاتر صحنه‌ای تبدیل شد. او گفت اولین بار سال 79 جلوی دوربین سریال قصه‌های شبانه سعید آقاخانی رفت. صحبت‌های عزتی در دورهمی حاوی نکات جالبی هم بود. این‌که او در خانه‌اش کارگاهی دارد و کارهای مختلفی با فلز و چوب انجام می‌دهد. یا وقتی که گفت به مسافرکشی بسیار علاقه دارد و حتی برای ثبت‌نام به تاکسیرانی هم رفت. عزتی از نقش‌اش در قهوه تلخ به‌عنوان بهترین کار دوران بازیگری‌اش یاد کرد.

شب شاد دورهمی

گفت‌وگوی جواد رضویان و مهران مدیری در شب میلاد امام علی(ع) در دورهمی بسیار شاد برگزار شد. تجربه فراوان همکاری آنها با هم موجب بیان حرف‌ها و خاطرات زیادی هم شد. از برداشت‌های بسیار زیاد در یک قسمت از سریال پاورچین یا اشاره‌های طنزی که به خصوصیات اخلاقی یکدیگر داشتند. رضویان در این برنامه در پاسخ به این سوال که در ازای چه چیزی حاضر است بازیگری را کنار بگذارد، گفت چنانچه احساس کند تقریبا نیمی از مردم تمایلی به حضورش در عرصه بازیگری ندارند این حرفه را ادامه نخواهد داد. او ادامه داد که این‌قدر هم مهارت‌های مختلف دارد که بیکار نماند. مثلا آتلیه دارد و می‌تواند کارهای گرافیکی کتاب کودکان را انجام دهد. شوخی قیمت با او و اشتباه گرفتنش با تام کروز موضوعی بود که پس از خروج، او را دوباره جلوی دوربین دورهمی آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها