نوکمپ درانتظار تاریخ سازی دوم

معجزه تکرار می‌شود؟

98 هزار هوادار حاضر در نوکمپ، امشب توقع دارند دوباره معجزه‌ای مانند 8 مارس (18 اسفند) ببینند. آنها در اوج یاس، اتفاقی را دیدند که شاید هر صد سال یک بار رخ دهد. بارسلونا در سه دقیقه سه گل زد تا شگفتی بزرگ ثبت شود. و حالا بارسلونا دوباره نیاز به معجزه‌ای مانند آن شب دارد. باز هم بارسلونا در بازی رفت گل‌های زیادی خورد و گلی نزد.
کد خبر: ۱۰۲۰۹۹۷

این بار یوونتوس در برابر بارسلونا ایستاده. تیمی که بر عکس تیم پاریسی، دفاع کردن را خوب بلد است. ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس دو فصل قبل در فینال برلین با نتیجه 3 بر یک مغلوب بارسلونا شد؛ اما آن بارسلونا با تیمی که در تورین با یووه روبه‌رو شد و همین طور با تیمی که امشب در برابر راه‌راه‌پوشان ایتالیایی بازی می‌کند، تفاوت‌های بسیاری دارد. تیم آلگری آشکارا بهتر از بارسلونای امروز است. مگر آن‌که بارسلونا دوباره پوست بیندازد و در این بازی متفاوت ظاهر شود.

لوییز انریکه که 45 روز قبل علنی کرد در پایان فصل از بارسا جدا می‌شود، از نمایش‌های اخیر تیمش کلافه و عصبانی است. تیم او امشب به نمایشی بی‌نقص نیاز دارد تا بتواند از سد آهنین یووه عبور کند؛ اما همه می‌دانند با توجه به اوضاع داخلی تیم، چنین چیزی در حد غیرممکن است، بخصوص با اختلافی که بین انریکه و ماسکرانو به وجود آمد.

حالا شهر بارسلون و تیم و هواداران بارسلونا آماده این بازی هستند؛ اما این‌که آیا این تیم می‌تواند به هدف بزرگ خود دست پیدا کند یا خیر، پرسشی است که روند و نتیجه بازی به آن پاسخ خواهد داد.

بی‌تردید، مهاجمان بارسلونا و مدافعان یوونتوس، حرف اول را در بازی امشب می‌زنند. باید دید کدام گروه، موفق‌تر عمل خواهند کرد.

دیبالا: تنها یک مسی وجود دارد

فوق‌ستاره آرژانتینی بازی رفت، مقایسه‌اش با مسی را اشتباه خواند و مدعی شد مهاجم بارسلونا بازیکن خاصی است: من از مقایسه شدن با مسی عصبانی نمی‌شوم ولی مثل مارادونا، مسی هم بازیکن یکتایی است. فکر می‌کنم فاصله بسیاری بین من و او وجود دارد. می‌خواهم در کنار او کارهای بزرگی انجام دهم و پیروز باشم. ما هر دو در تیم ملی آرژانتین حضور داریم و از کنار هم بودن لذت می‌بریم.

پائولو دیبالا درباره بازی برگشت گفت: بهترین لحظات فوتبالم را سپری می‌کنم. در زمین حس خیلی خوبی دارم. من در باشگاهی هستم که همه چیز دارد و نیازی به حسادت به رئال، بایرن و بارسا ندارد. باشگاه در تمام تورنمنت‌ها به عنوان مدعی شرکت می‌کند. بزرگ‌ترین باشگاه ایتالیاست و از وقتی من به اینجا آمده‌ام، کمک زیادی به من شده که به بازیکن بهتری تبدیل شوم. من مصدومیتی مختصر داشتم؛ اما برای بازی برگشت کاملا آماده‌ام. بازی برگشت، با دیدار رفت تفاوتی آشکار دارد و امیدوارم مانند بازی رفت موفق باشیم.

«والورده» در نزدیکی نیمکت بارسلونا

ارنستو والورده، سرمربی بیلبائو خواهان قطع همکاری خود با این باشگاه شده و همین مساله شایعات در مورد پذیرش هدایت بارسا از سوی این مربی را قوت بخشیده است. پس از این که لوییز انریکه 45 روز پیش خبر از خداحافظی خود با بارسلونا در انتهای فصل داد، گزینه‌های مختلفی برای جانشینی او مطرح شده‌اند که از آن جمله می‌توان به والورده و خوان کارلوس اونسوئه اشاره کرد. اونسوئه که دستیار فعلی لوییز انریکه است، سابقه همکاری با مربیان قبلی بارسا چون رایکارد و گواردیولا را در کارنامه دارد، اما طبق ادعای نشریه اسپورت، مسئولان بارسا قصد دارند فصل بعد تیمی با تفکراتی نو بسازند و به همین دلیل اونسوئه فعلا شانس دوم هدایت بارسا محسوب می‌شود. والورده که چهارمین سال حضورش در بیلبائو را پشت‌سر می‌گذارد، در حال حاضر شانس اول مربیگری بارسا در فصل بعد است و طبق ادعای موندودپورتیوو، به مدیران بیلبائو اعلام کرده است که انتهای فصل از این تیم کنار خواهد رفت. او چندی پیش مذاکراتی شفاهی با مسئولان بارسا انجام داد و اکنون منتظر پیشنهاد رسمی بارسلوناست تا در مورد آینده خود تصمیم نهایی را بگیرد. والورده یک قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا را برای بیلبائو به ارمغان آورده و تیم او امسال نیز همچون فصل گذشته در آستانه کسب سهمیه لیگ اروپا قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها