با گذشت چند روز از فعال شدن سرویس تماس صوتی در شبکه اجتماعی محبوب تلگرام و اختلال گاه و بیگاه در آن به دلایل نامشخص، بالاخره دسترسی تمام کاربران به این ویژگی کاربردی مسدود شد.
کد خبر: ۱۰۲۰۹۱۳
تماس صوتی تلگرام طبق دستور قضایی مسدود شده است

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از مهر، براساس اطلاعات موجود، این ویژگی کاربردی در تلگرام با دستور قضایی مسدود شده است.روز گذشته حکم قضایی برای بیش از 20 شرکت ارائه کننده خدمات دسترسی به اینترنت ارسال شده تا این سرویس را از دسترس کاربران خارج سازند.

البته پیش از این وزیر ارتباطات از رایزنی با مقامات شرکت روسی برای بررسی تأثیر فعال سازی تماس صوتی بر اپراتورهای داخلی خبر داده بود، اما هیچگاه از مسدود سازی آن سخن به میان نیاورد. حتی واعظی روز گذشته اعلام کرد تماس صوتی تلگرام پیرو مجوز وزارت ارتباطات فعال شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، با این حال افزود اگر هرکدام از اپراتورهای موبایل تصمیم بگیرند این قابلیت را مسدود نمایند، نمی توان مانع آنها شد.

در حال حاضر وزارت ارتباطات پاسخی رسمی به این خبر و عدم دسترسی کاربران به تماس صوتی در تلگرام نداده، اما به محض دریافت اطلاعات بیشتر شما را باخبر خواهیم ساخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
۰
۰
كلا تكنولوژی واسه كل دنیا خوبه واسه ایرانی جماعت بده
سپهر
Germany
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
۰
۰
رقابت ناسالم اپراتورها با تلگرام!
من و بقیه‌ای كه مثل من هستند...
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
۰
۰
ما همینی هستیم كه هستیم... دنیا تغییر كند ما روی یك پا هستیم و بخاطر عدم استفاده از پای دیگر همیشه عقب مانده‌ایم. یعنی چه كه بخاطر كسب درآمد بیشتر برای اپراتورهای تلفن، بایستی از تكنولوژی جهانی محروم بمانیم؟
خدمتی كه تلگرام در اشتغال‌زایی كشور ما داشته دولت‌مان نداشته و نتوانسته است. دولت ما برای اشتغال‌زایی مأمور پارك خودرو در حاشیه خیابان‌ها و مكان‌های عمومی شهر، نیرو استخدام می‌كند بدون آنكه مسؤولیتی از بابت امنیت پارك خودرو بپذیرند! و مثال صدها هزار شغل كاذب كه دولت ایجاد كرده برای سر كار گذاشتن بیكاران و درآمد برای خودشان... / متأسفم.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
۰
۰
عقل كه در مسئولین نباشد جان ملت در عذاب است.
محمد
Saudi Arabia
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
۰
۰
دراینكه ثابت شده ماایرانی ها راه درست استفاده از تكنولوژی رو بلد نیستم شكی نیست!!! بنظرم بایدهرچیز جدیدی كه میاد ابتدا باید جوانب كاردرنظرگرفته بشه مثل سن افراد و نوع استفاده از گوشی، ظرفیت و عرف جامعه و... بویژه برای بازیها ودانلودفیلم و...و حتی تماسهای صوتی!! تكنولوژیهای روزدنیا در ایران همواره با آثارمخرب همراه بود كمی به عقب نگاه بندازیم چه چیزایی از تكنولوژی گیرمون اومده و چه چیزهایی بخاطرش از دست دادیم!پس نباستی عجله كرد و درابتدابایدمنافع كشورحفظ شود.مشكل مردم ما اقتصادمریض كشور است كه اول باید درمان گردد ... همه باهم یكدل باشیم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها