مردی که متهم است یکی از زنان فامیل را پیش چشم دختر 10 ساله‌اش به قتل رسانده است به قصاص محکوم شد. او هنگام سرقت طلا و جواهرات مرتکب قتل شد.
کد خبر: ۱۰۱۹۸۰۸
قصاص؛ مجازات قتل مادر مقابل کودکش

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از 21 تیر 94، با قتل زنی جوان در خانه‌اش آغاز شد. دختر او که شاهد ماجرا بود به ماموران گفت: «در خانه نیمه‌باز بود که شوهرعمه‌ام وارد شد و ناگهان به مادرم حمله کرد. او با چاقو دو ضربه به او زد سپس طلا و جواهراتش را دزدید و فرار کرد. آن موقع من و برادر کوچکم در خانه بودیم.»

متهم پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد و مدعی شد به خاطر نداشتن شغل، دست به قتل زده است. او سپس برای دریافت حکم به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی منتقل شد اما برخلاف اعترافاتش گفت: «روز حادثه همسرم برای گرفتن پول به خانه افسانه (مقتول) رفته بود. وقتی خودم را به آنجا رساندم با چشمان خود دیدم که همسرم با چاقو، افسانه را کشت. آن موقع من شوکه شده بودم و اهالی هم فکر کردند قاتل خودم هستم، برای همین فرار کردم.»

این در حالی است که براساس تحقیقات پلیس، همسر متهم در محل قتل حضور نداشته است. در پایان دادگاه، قضات متهم را به قصاص، حبس، رد مال و پرداخت دیه صدمات غیرمنتهی به فوت محکوم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها