درخشش دوباره علیرضا جهانبخش در لیگ هلند

جهانبخش: چیپ زدم و گل شد!

در آغاز هفته سی و یکم اردیویژه هلند، آلکمار در بازی خارج از خانه برابر هیراکلس به برتری 2 بر یک رسید که گل دوم این تیم را علیرضا جهانبخش به ثمر رساند تا همچون بازی رفت به رقیب گل بزند. گلی دیدنی که همه را به یاد گل ارزشمند آلکمار در بازی رفت انداخت که عنوان برترین گل ماه این باشگاه در سال 2016 را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۱۰۱۹۵۴۳

بعد از این بازی، دوربین باشگاه آلکمار به سراغ ستاره ایرانی رفت و در گفت‌وگویی کوتاه نظر این بازیکن را در خصوص بازی جویا شد که جهانبخش گفت: شب فوق‌العاده‌ای بود، چون هم بازی خوبی انجام دادیم هم فرصت‌های زیادی خلق کردیم. فقط حیف نتوانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. در این بخش بدشانس هستیم گرچه کسب سه امتیاز در بازی خارج از خانه خوب است. این سبک از بازی‌های خوب را باید تا بازی 10 اردیبهشت در فینال جام حذفی هلند ادامه دهیم. ملی‌پوش ایرانی در ادامه به گل زیبایی که وارد دروازه حریف کرد، اشاره کرد و گفت: وقتی توپ را دریافت کردم در کنارم ماتیاس و وویتس هم بودند. سپس حرکت خوبی انجام دادم و به خودم گفتم این کار را بکن و توپ را به سمت چپ دروازه هراکلس بفرست، همین کار را انجام دادم و فکر می‌کنم گل زیبایی بود. امیدوارم طرفداران باشگاه از این گل لذت برده باشند.

نکته جالب درخصوص علیرضا جهانبخش به تعریف و تمجیدهای کارشناس شبکه FOX SPORT هلند از این بازیکن برمی‌گشت که ثابت کرد هیچ بعید نیست ملی پوش ایرانی در پایان فصل از آلکمار راهی یکی از تیم‌های بزرگ هلند یا آلمان شود. کارشناس شبکه تلویزیونی مدعی شد با توانایی‌هایی که جهانبخش دارد قطعا باشگاه‌های بزرگ مثل هنریکس و یانسن که ابتدای فصل از آلکمار بازیکن خریدند سراغ این بازیکن جوان و آینده‌دار نیز خواهند رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها