فدراسیون فوتبال بنا بر تاکید کارلوس کی‌روش، در تدارک فراهم کردن دو بازی دوستانه برای تیم ملی پیش از جدال با ازبکستان است که به همین منظور با همتایان خود در هفت کشور وارد مذاکره شده است.
کد خبر: ۱۰۱۸۷۷۹

دیدار سرنوشت‌ساز ایران و ازبکستان در چارچوب انتخابی جام جهانی در حالی 22 خردادماه در تهران برگزار می‌شود که بعد از پایان لیگ برتر در روز چهاردهم اردیبهشت، بازیکنان شاغل در این مسابقه‌ها در اختیار کادر فنی تیم ملی هستند و فدراسیون فوتبال در نظر دارد در بازه زمانی 6 تا 18 خرداد دو بازی دوستانه انجام دهد.

به همین منظور فدراسیون فوتبال او درخواست بازی دوستانه را به کشورهای مختلفی از جمله قزاقستان، ارمنستان، آلبانی، بوسنی و هرزگوین، اردن، عمان و چند کشور آسیایی و اروپایی دیگر ارائه کرده و تاکنون اردن با پیشنهاد ایران مخالفت کرده است.

در صورتی که هر کدام از این کشورها با پیشنهاد بازی دوستانه ایران موافقت کنند ملی‌پوشان اردویی را در آن کشور برگزار خواهند کرد. پیش از این شنیده می‌شد تیم ملی اردویی در ارمنستان خواهد داشت که این موضوع منوط به موافقت تیم ملی این کشور برای برگزاری بازی دوستانه است. البته دو روز پیش خبر رسید که اردن هم با درخواست فدراسیون فوتبال ایران مخالفت کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها