تقویت یگان‌های پهپادی نیروی زمینی

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به تقویت یگان‌های پهپادی این نیرو گفت: با توجه به این‌که امروزه استفاده از پهپاد، یکی از ضرورت‌های نیروهای مسلح است، ما در یگان نیروی زمینی ارتش، گروه پهپادی را به‌وجود آورده‌ایم.
کد خبر: ۱۰۱۸۷۵۷

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در نشست خبری که روز گذشته در آستانه 29 فروردین روز نیروی زمینی ارتش برگزار شد، افزود: قصد داریم در سال جاری این گروه را به انواع یگان‌های پهپادی پیشرفته برای حضور در صحنه عملیات در شب با برد بلند و طول مدت عملیاتی مورد نیاز یگان‌های ارتش مجهز کنیم تا بتوانیم در گستره کشور حضور داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش‌ها در سال جاری عنوان کرد: در رزمایش‌های امسال تاکتیک‌های جدید را به‌کار می‌گیریم .

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این‌که چهار خط تولید قطعات مورد نیاز تجهیزات و تسلیحات دفاعی نیروی زمینی ارتش امسال راه‌اندازی می‌شود، گفت: در سال جاری خط تولید کارخانه تانک‌سازی در مسجدسلیمان وکارخانه‌های نصر و فتح راه‌اندازی می‌شود.

حیدری راه‌اندازی خط تولید منحصر به فرد قطعات بالگرد در صنایع اصفهان و همکاری با بخش خصوصی برای راه‌اندازی خط تولید قطعات خودرو برای تولید قطعات تریلرهای حمل‌کننده تجهیزات نظامی را از برنامه‌های نیروی زمینی ارتش در سال جاری بر شمرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به این‌که یگان‌های واکنش سریع ارتش راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: با توجه به رصد تهدیدات نیز در حال طراحی و تولید تجهیزاتی هستیم که بتوانند جوابگوی نیازمندی ارتش باشد.

وی ادامه داد: نیروی زمینی در سال 96 از انواع تجهیزات و تسلیحات بومی از جمله سلاح‌های تک تیرانداز و تجهیزات نیروهای واکنش سریع، رونمایی می‌کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این‌که ما برای ساماندهی یک حرکت جهادی در رکاب مقام معظم رهبری در سال 96 از سه سند بالادستی که مجموعه ارشادات فرماندهی کل قواست برخورداریم، گفت: در این سال اقداماتی را تنظیم کرده‌ایم که مهم‌ترین آنها اجرای فرمایشات نوروزی مقام معظم رهبری با محوریت شعار سال است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها