نگاه دنیا به این بازی حساس

زیدان به کارلتو رسید

سرانجام کارلو آنچلوتی (که در ایتالیا کارلتو خطابش می‌کنند) به زین‌الدین زیدان رسید. زیدان یک فصل روی نیمکت رئال در کنار کارلتو می‌نشست و تمام تفکرات او را می‌شناسد. آنها با هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و قهرمان جام باشگاه‌های جهان شدند. حالا کارلتو روی نیمکت بایرن نشسته و زیدان جای آنچلوتی را روی نیمکت رئال گرفته. دو سرمربی با دنیایی از ایده‌های تازه رودرروی هم قرار می‌گیرند. در حالی که هر دو تیم در صدر جدول لیگ‌های دو کشور قرار دارند، کاملا با احتیاط گام به این بازی می‌گذارند. آنچلوتی و زیدان می‌دانند که حریف چه توانایی‌هایی دارد و عدم هوشیاری ممکن است چه فجایعی به بار بیاورد.
کد خبر: ۱۰۱۸۲۰۸

آنچلوتی میزبان این بازی است و می‌داند اگر قرار است به مرحله بعد صعود کند، در این بازی نباید گلی دریافت کند؛ اما او یکی از مهم‌ترین بازیکنان خود و ستون دفاعش را از دست داد. یک روز بعد از برد 4 بر یک بایرن مقابل دورتموند و در تمرین روز یکشنبه همین هفته، متس هوملس مصدوم شد و حالا کادر پزشکی بایرن می‌گوید او قطعا به این بازی نمی‌رسد. شاید نویر، لواندوفسکی، کاستا و مولر با تلاش کادر پزشکی بایرن به این بازی برسند؛ اما تا زمانی که ترکیب اصلی دو تیم ساعتی پیش از بازی امشب مشخص نشود، نمی‌توان گفت این بازیکنان قطعا آماده شده‌اند یا خیر. اگر مصدومان به این بازی برسند، نویر در دروه دروازه، آلابا، بواتنگ، مارتینز و لام در خط دفاعی، ویدال، آلونسو به عنوان هافبکهای دفاعی، ریبری، آلکانتارا و روبن به عنوان هافبکهای بازیساز و تهاجمی و لواندوفسکی به عنوان تنها مهاجم بازی خواهند کرد تا ترکیب 1-3-2-4 بایرن کامل شود.

در تیم مقابل، زیدان سیستم 3-3-4 را انتخاب کرده. او هم بازیکنانی دارد که قطعا به این بازی نمی‌رسند. په‌په، واران و کونترائو غایبان بزرگ این بازی هستند. احتمالا تلاش کادر قدرتمند پزشکی رئال جواب بدهد و کارواخال به بازی امشب برسد که اگر این گونه شود او در سمت راست خط دفاعی رئال قرار خواهد گرفت.

ناواس در چارچوب دروازه، کارواخال، راموس، فرناندز و مارسلو در خط دفاعی، مودریچ، کاسیمیرو و کروس در خط هافبک و رونالدو، بنزما و بیل در خط حمله برای بایرن بازی می‌کنند.

بایرن و رئال در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که باز هم روبرت لواندوفسکی سوژه اصلی بازی است. اگرچه ژابی آلونسو و آرین روبن و همین طور سرمربی بایرن، پیشتر در رئال بودند و تیاگو آلکانتارا هم از بازیکنان بارسلونا محسوب می‌شد؛ اما سوژه اول و آخر این بازی باز هم لواندفسکی لهستانی است. او از زمانی زیر ذره‌بین رئال قرار گرفت که در دورتموند بازی می‌کرد و به تنهایی رئال و مورینیو را از گردونه لیگ قهرمانان اروپا بیرون راند. رئالی‌ها حتی زمانی که به بایرن پیوست هم به او پیشنهاد دادند و حالا کار به جایی رسیده که وقتی مدیران دو تیم با خبرنگاران رودررو می‌شوند، حتما یک سوال به این بازیکن ارتباط دارد.

رومنیگه: رئال می‌داند خرید لواندوفسکی غیرممکن است

کارل هاینتس رومنیگه رئیس هیات مدیره باشگاه بایرن‌مونیخ بار دیگر به تلاش باواریایی‌ها بر حفظ مهاجم لهستانی‌ این تیم تاکید کرد: من و فلورنتینو پرس (رئیس باشگاه رئال مادرید) می‌دانیم چه چیزی ممکن و چه چیزی غیرممکن است. او می‌داند که ما اجازه رفتن به بازیکنانی که با فروش‌شان مخالف هستیم را نخواهیم داد. در مادرید هم اوضاع به همین منوال است. باشگاه‌هایی که در زمره نخبگان فوتبال اروپا هستند محترم بوده و می‌دانند که انجام چه کاری ممکن و انجام چه کاری غیرممکن است. 2 سال پیش ما تونی کروس را به رئال فروختیم و آنها هم ژابی آلونسو را به ما فروختند که این یک مبادله رضایت‌بخش بود.

لواندوفسکی بازیکنی با پتانسیل کسب توپ طلاست. او یک سال درخشان می‌‌خواهد. در مورد رونالدو هم اوضاع چیزی جز این نبود. او لیگ قهرمانان را با رئال مادرید برد، رکوردها را شکست و با پرتغال هم قهرمان یورو شد. باید در رده تیمی سالی فوق‌العاده داشته باشید که بتوانید چنین جایزه‌ای را ببرید. روبرت هم سال فوق‌العاده‌ای داشته که البته هنوز تمام نشده است. چیزی که من در روبرت دوست دارم این است که او جاه‌طلب است و انگیزه زیادی برای بردن جام دارد.

بازی همزمان دو تیم مادریدی

امشب رئال مادرید در زمین بایرن یعنی در ورزشگاه آلیانز‌آره‌نا به میدان می‌رود و همزمان دیگر تیم مادریدی یعنی اتلتیکو هم در زمین خود (ویسنته کالدرون) باید از لسترسیتی پذیرایی کند که به نظر نمی‌رسد شب سختی برای اتلتیکو باشد. هر دو دیدار امشب ساعت 23:15 آغاز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها