مجید مجیدی که برای ساخت جدیدترین فیلمش پشت ابرها در هند به سر می‌برد، در مصاحبه‌ای درباره این فیلم، ارتباطش با هند و همه مسائلی که بر سر انتخاب بازیگران وجود داشت، صحبت کرد.
کد خبر: ۱۰۱۷۱۷۹

به گزارش مهر و به نقل از دی.ان.ای ایندیا، پشت ابرها جدیدترین فیلم مجید مجیدی است و این فیلمساز -مولف ایرانی برای ساخت آن با همکاری زی استودیوز و آی کندی در هند به سر می‌برد. این فیلم به دلیل اعلام خبر بازی دیپیکا پادوکون در آن توجه هندی‌ها را به خود جلب کرد که با ارائه عکسی از او با گریم در تستی جلوی دوربین مجیدی ظاهر شده بود. از این فیلم خبر دیگری منتشر نشد تا این که بتازگی اعلام شد، ایشان به خاطر برادر شهید کاپور برای اولین بار در این فیلم برابر دوربین مجیدی بازی می‌کند.

کارگردان فیلم محمد(ص) و رنگ خدا درباره زبان این فیلم گفت: این فیلم دیالوگ‌های انگلیسی خیلی کمی دارد و بیشتر فیلم به زبان هندی است. به همین دلیل من بیشتر گروه سازنده فیلم را از هند انتخاب کردم. آنها از فرهنگ این جا شناخت دارند و به من کمک زیادی کرده‌اند.

مجیدی در پاسخ این سوال که چرا از بازیگران اصلی بالیوود در این فیلم استفاده نکردید و بازیگران تازه کاری را برگزیدید، گفت: اگر فیلم‌های مرا دیده باشید، می‌بینید افرادی عادی را هم به‌صورت اتفاقی از محل زندگی واقعی خودشان انتخاب می‌کنم. اگر یک خانم سالمند یا یک مرد جوان یا یک کودک وجود داشته باشد که هرگز لنز دوربینی ندیده باشد، من می‌توانم بیشترین استفاده را ببرم و از آنها بازی طبیعی بگیرم.

فیلمساز جهانی سینمای ایران افزود: این فیلم ادامه‌ای بر فیلم‌هایی است که تا به حال ساخته‌ام. هر فیلمی که من ساخته‌ام بخشی از یک کلیت است؛ مثل یک بدنه واحد، اما هر فیلم هم برای خودش یک شخصیت جدا دارد. مانند درختی که یک تنه دارد و فیلم‌ها مثل شاخه‌های آن هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها