سرپرست سازمان حج و زیارت خبر داد

بررسی از سرگیری عمره پس از برگزاری حج تمتع

مذاکرات هیئت حج ایران و طرف سعودی در خصوص جزئیات حضور حجاج ایرانی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۴۸۱
توافق ایران و عربستان برای اعزام بیش از 86 هزار نفر به حج

به گزارش جام جم آنلاین، سازمان حج و زیارت اعلام کرد در پی توافق کلی با عربستان در خصوص حج در اسفند ماه سال گذشته و فراهم شدن بستر حضور حجاج ایران، اعضای کمیته اجاره مسکن حجاج و نماینده مرکز پزشکی هفته گذشته عازم عربستان شده و کار خود را آغاز کردند.

در همین راستا، چگونگی اجرای توافقات در خصوص صدور ویزای الکترونیکی، انتقال حجاج، تامین و انتقال مواد غذایی و داروهای مورد نیاز حجاج از ایران، تدابیر لازم برای اطمینان از حفظ امنیت و عزت و کرامت حجاج در دیدار حمید محمدی سرپرست سازمان حج و زیارت و دکتر محمد صالح بن طاهر بنتن وزیر حج و عمره عربستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این دیدار تسریع در بررسی فاجعه منا و حقوق شهدای منا و پرداخت حقوق شهدای حادثه مسجدالحرام مورد تأکید جدی قرار گرفت.

بر مبنای توافق انجام شده، بیش از 86 هزار ایرانی امسال به حج تمتع مشرف خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
مهدی
Saudi Arabia
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
۰
۰
خانه خدا همین جاست، انسان ها و هموطن های گرسنه كشورمون بچه های كار،كسایی كه از درد نداری خودفروشی میكنن كجا میخواید برید خونه خدا همین كشور است نه كشوری كه به خون ایران و ایرانی تشنه است آبروی ما را بردید دولت مردان
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
۰
۰
باسلام:مرگ برآل سقوط.مرگ بر حاكمانی كه بمبهای خوشه ایی بر سرمردم یمن ریخته وگروههای تروریستی تكفیری تربیت كرده وخاورمیانه را به خاك وخون كشانیده اند.
واشقانی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
۰
۰
دلخوش از انیم كه حج میرویم
غافل از انیم كه كج میرویم
كعبه به دیدار خدا میرویم
او كه همین جاست كجا میرویم
حج بخدا جز به دل پاك نیست
شستن غم از دل غمناك نیست
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
۰
۰
با توجه به اینكه آلِ سعود همان داعش است كه با قصاوت تمام بیش از ٥٠٠ تن از هم وطن های ما رو كشاندن كه هنوز صحنه ها جلو چشم منه ،امید وارم مردم نرن چون این آلِ سعود برنامه های مشابه داره و میخواد سر مردم در بیاره این وسط مذاكره كننده ها حالشو بردن قطعا

نیازمندی ها