آنر لحظاتی پیش از پرچمدار جدید خود، آنر 8 پرو رونمایی کرد. شاید عده ای از شما به محض دیدن تصویر این اسمارت فون متوجه شده باشید که این گوشی در واقع همان آنر وی 9 با برندی متفاوت است. وی 9 در ماه فوریه در چین معرفی شد. آنر 8 پرو در واقع نسخه بین المللی آنر وی 9 و اسمارت فونی بسیار پر قدرت است. این فبلت از فلز ساخته شده و یک سیستم دوربین دوال بر روی پنل پشتی آن به چشم می خورد. این گوشی همچنین از اسکنر اثرانگشت بر روی پشت گوشی و بلندگو در قسمت تحتانی برخوردار است. تمامی کلیدهای فیزیکی این گوشی بر روی کناره سمت راست ودرگاه سیم کارت بر روی کناره سمت چپ قرار دارند.
کد خبر: ۱۰۱۶۳۷۶
آنر 8 پرو با 6 گیگ رم و پردازنده کایرین 960 رسماً معرفی شد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات،‌ آنر 8 پرو از مشخصات جالب توجهی برخوردار است. نمایشگر این گوشی یک پنل 5.7 اینچی کواد اچ دی با رزولوشن 2560x1440 است و از 6 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی قابل ارتقا بهره می برد. میزان حافظه این تبلت با استفاده از کارت حافظه میکرو اس دی تا 128 گیگ قابل ارتقا است. در این فبلت از پردازنده 64 بیتی هشت هسته ای کایرین 960 استفاده شده که قدرتمندترین پردازنده ی ساخت هوآوی است و در هوآوی میت 9 نیز به کار رفته است. این پردازنده از چهار هسته پردازشی با سرعت کلاک 2.4 گیگا هرتز و چهار هسته با سرعت پردازش 1.8 گیگاهرتز تشکیل می شود. بر روی پنل پشتی آنر 8 پرو دو دوربین 12 مگاپیکسلی تعبیه شده است. دوربین سلفی نیز 8 مگاپیکسلی است. فبلت آنر 8 پرو از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در دل خود بهره می برد و به گفته ی این کمپانی زمان شارژ آن از صفر تا صد برابر با یک ساعت و 50 دقیقه طول می کشد. آنر 8 پرو از TD-LTE و FDD-LTE پشتیبانی می کند. اندروید 7.0 نوقا نیز به همراه رابط کاربری Emotion UI 5.1 هوآوی بصورت پیش فرض بر روی 8 پرو نصب است.

آنر 8 پرو در رنگ های آبی، مشکی و طلایی عرضه می شود. ابعاد این فبلت برابر با 147x77.5x6.97 میلیمتر است و 184 گرم وزن دارد. هنوز در خصوص قیمت آنر 8 پرو اطلاعاتی در دست نیست.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها