بازیگر سریال «دیوار به دیوار» گفت: اگر سریالی را دوست داشته باشم، حتی اگر زمان عید هم باشد و به تلویزیون دسترسی نداشته باشم از طریق اینترنت آن را می‌بینم.
کد خبر: ۱۰۱۶۱۸۶

«یاسمینا باهر» بازیگر نقش آتوسا در سریال دیوار به دیوار به فارس گفته است: سبک کمدی سامان مقدم از سایر کارگردان‌ها متفاوت و نزدیک به واقعیت است. همان زمان که «مکس»، «شمس‌العماره» و «نهنگ عنبر» را دیدم، این جنس کار را خیلی دوست داشتم،‌ چراکه با لودگی‌ای که در حال حاضر در آثار طنز ما بسیار زیاد شده، فاصله بسیاری داشت. او کارگردان خوب، مهربان و دلسوزی است که به همین دلیل در این همکاری با خیال راحت کار کردم و هر آنچه را در توانم بود را ارائه دادم.

بازیگر سریال «آقا و خانم سنگی» درباره نقش خود در «دیوار به دیوار» هم گفت: آتوسا دختر درسخوانی است. او نابغه فیزیک است و در المپیاد جایزه گرفته است. این خانواده در کنار عصبانیتی که در بیرون از چارچوب خانوادگی‌شان دارند خیلی مهربان هستند. یکی از خصیصه‌های دوست‌داشتنی‌شان هم این است که خیلی مراقب یکدیگرند و جلوی دیگران از هم دفاع می‌کنند.

وی افزود:‌ من در زندگی شخصی‌ام زیاد درسخوان نبودم. همچنین آدم درونگرایی هستم و رفتارهایم را بروز نمی‌دهم و این دو تفاوت شخصیتی من و آتوساست، اما با تمام اینها فردی است که دوستش دارم. از طرفی به خاطر سن و سالم معمولا نقش دختر خانواده به من پیشنهاد می‌دهند، اما آتوسا دختری است که تفاوت‌هایی با سایر دخترهایی که تا به حال بازی کردم دارد.

این بازیگر خاطرنشان کرد: از آنجا که سریال‌های ما تازه از قسمت 20 بیننده پیدا می‌کند، جذب همین مخاطبان آن هم در 13 قسمت کار ساده‌ای نیست و ما زمان محدودی برای جذب مخاطبانمان در اختیار داریم.

وی در ادامه افزود: زمانی که «آقا و خانم سنگی» پخش می‌شد من تازه ازدواج کرده بودم و اغلب مردم می‌گفتند که بعد از ازدواجش در این سریال بازی کرده است. در این مدت خیلی دوست داشتم تا در سریال یا فیلمی با همسرم به طور مشترک بازی کنیم، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. امیریل تا به حال در ژانر طنز بازی نکرده، اما در این ژانر استعداد بسیار خوبی دارد و فکر می‌کنم اگر به سمت کمدی بیاید، حتی بهتر از من خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها