علی‌البدل سیاسی نیست

بازیگر نقش «نریمان‌خان» در سریال نوروزی «علی‌البدل» گفته است: قصه علی‌البدل وجهه سیاسی ندارد و بیشتر با انتخابات ریاست جمهوری شوخی می‌کند و به جناح خاصی طعنه نمی‌زند.
کد خبر: ۱۰۱۶۱۸۵

«مهدی فخیم‌زاده» در ادامه به فارس گفته است: سریال «علی‌البدل» را به طور همزمان به من و مهدی هاشمی به عنوان دو کاراکتر اصلی پیشنهاد دادند و همان زمان که برای قرارداد رفتیم، ‌دو قسمت از فیلمنامه بیشتر آماده نبود، اما کاراکترها همگی مشخص بودند و مقدم و تنابنده درباره آنها با ما صحبت کردند. من و مهدی هاشمی از سال‌ها پیش با یکدیگر همدوره و دوست بودیم. او دانشکده هنرهای زیبا درس می‌خواند و من هنرهای دراماتیک و در فیلم «هفت سنگ» که کارگردانی کردم او یکی از نقش‌ها را بازی می‌کرد.

وی ادامه داد: قرار شد من در نقش «نریمان خان» و هاشمی در نقش «نوذرخان» که خان طایفه‌های آبیاری‌ و آبناری‌ هستند بازی کنیم.

این بازیگر درباره ویژگی کاری سیروس مقدم هم گفته است: این سریال گروه خوبی داشت. سیروس مقدم هم فرد کاربلد و باتجربه‌ای است و بیشتر از آن که فکر می‌کردم به کارش تسلط دارد. در کارهای هنری هیچ‌گاه نمی‌توان به طور قطعی موفقیت یا عدم موفقیت را تعیین کرد؛ چه از نظر هنری و چه از لحاظ برخورد با مخاطب،‌ چراکه باید صبر کرد و بازخورد مردم را دید.

وی تصریح کرد: علی‌البدل ژانر خاصی از طنز را داراست که تا به حال خودم چه در مقام بازیگری چه در مقام کارگردانی آن را تجربه نکرده بودم. فضا و آدم‌ها در قصه این سریال خیلی واقعی و جدی نیستند و مثل هر کار طنز دیگر شخصیت‌هایی هستند که بیشتر حالت ملنگ‌وار دارند.

کارگردان سریال «ولایت عشق» افزود: قصه علی‌البدل درباره خان و خان‌بازی‌های قدیم نیست و ماجرای فانتزی دارد. خان‌هایش هم از آن خان‌های قدیم نیستند و همه کاراکترها آدم‌های ملنگی هستند که شخصیت‌هایی شیرین دارند. همه ما امیدواریم که این شیرینی به مخاطب نیز منتقل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها