به گزارش جام جم آنلاین از گذرموقت، اولین مازراتی لوانته در ایران، بدلیل قوانین حاکم بر نظام واردات خودرو در کشور، توانسته پلاک خود را از منطقه آزاد کیش اخذ کند.
قیمت این خودروی لوکس درصورتیکه بتواند پلاک ایران را اخذ نماید معادل 2 میلیارد تومان ارزیابی میشود.
در حال حاضر یک دستگاه مازراتی لوانته دیگر نیز با پلاک سیاسی در شهر تهران، در حال تردد است.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
اکبرپور: آزادی استقلال را به جمع ۸ تیم نهایی نخبگان میبرد
در گفتوگوی اختصاصی «جام جم» با رئیس کانون سردفتران و دفتریاران قوه قضاییه عنوان شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگوی بیپرده با محمد سیانکی گزارشگر و مربی فوتبال پایه
فوق لیسانس دانشگاه سراسری هستم با 12 سال سابقه و حقوق ماهی یك میلیون سیصد هزار تومان...
من یه شاسی بلند ( كیا موهاوی مدل) داشتم با جحم موتور 3800 سی سی توی شهر نهایتا 11 تا مصرف میكرد. یعنی از بسیاری از ماشینای ساخت داخل بهینه تر. ولی وارداتش ممنوع شد. حالا به استناد مطالب اخیر همین سایت ( جام جم ) لیستی از خودروهای مجاز ایتالیایی و آلمانی مثل پورشه و بنز و بی ام دبلیو كه قیمت های آنها بالای 300 میلیون تومان هستند جز خودروهای لوكس به حساب نمیان. صرفا چونكه حجم موتور اونا زیر 2500 سی سی هست. مسئولین محترم لطفا تكلیف خودشون رو با درك و فهم و شعور مردم روشن كنن. ما رو چی فرض میكنید ؟
آیا واقعا مبنای تصمیم گیری ها با شعارهای جاری بر مناره ها و تریبون ها همخوانی داره ؟
چرا یه نفر نمیگه بی ام دبلیو آی ایت (BMW i8) با قیمت بالای یك میلیارد و سیصد میلیون تومان تحت چه منطق و استدلالی جز خودروهای لوكس دسته بندی نمیشه ؟
چجوریه كه تمام نمایشگاه های خودروی شمال شهر تهران و بعضی از كلانشهر ها توی سال 1395 برای فروش این برند و مدل خاص با هم رقابت میكردند. برداشت من از این موضوع اینه كه افرادی هستند كه با محدود نگه داشتن مردم عادی و كم درآمد به سود و منفعتی میرسند. همین افراد به نحو دیگه ای از قشر ثروتمند كشور كسب درآمد میكنند و از تجملگرایی آنها نهایت بهره رو میبرند.
واقعا این موضوع واسه خیلیا سوال شده