دو پسر و یک دختر جوان که به جای سارق مدارک و چک، راننده‌ای را به اشتباه تعقیب کرده بودند، به دردسر افتادند.
کد خبر: ۱۰۰۹۹۸۴

به گزارش جام‌جم، شامگاه دوشنبه مردی که راننده پرایدی بود مقابل کلانتری 111 هفت‌چنار توقف کرد و وحشتزده از خودرویش پیاده شد و سراغ افسر نگهبان کلانتری رفت .

او به مامور کلانتری گفت: من در حال بازگشت به خانه‌ام بودم که متوجه شدم خودروی پرایدی که دو مرد و یک زن سرنشینان آن بودند، پشت سرم در حرکت هستند. ابتدا گمان کردم با من کاری ندارند و کمی سرعتم را کمتر کردم تا آنها رد شوند اما متوجه شدم آنها قصد رفتن ندارند.

وی ادامه داد: یک ساعتی در تعقیبم بودند. هر کاری کردم که از دست آنها خلاص شوم، نشد. حتی راننده آن خودرو چند بار با خودرویم تصادف کرد. راننده تهدیدم می‌کرد باید توقف کنم، درغیراین صورت جانم را می‌گیرد. آنها را نمی‌شناسم و نمی‌دانم چرا درتعقیبم بودند. در جریان این تعقیب و گریز آنها در کوچه بن‌بست جا ماندند و من توانستم فرار کنم. گمان می‌کنم همچنان در تعقیبم باشند و جانم در خطر است.

ماموران پس از آرام کردن این مرد، مشخصات خودروی مهاجمان را به دست آورده و توانستند خودروی مورد نظر را شناسایی و دو پسر و یک دختر جوان را که سرنشینان آن بودند، بازداشت کنند.

متهمان دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران اعزام شدند و ازسوی بازپرس علی وسیله ایردموسی مورد تحقیقات قرار گرفتند.

دختر جوان به قاضی پرونده گفت: دو پسر جوان از همسایگان قدیمی‌مان هستند. چند هفته پیش دوست‌دختر یکی از آنها با همدستی مردی به خودروی او دستبرد زدند و پول، دسته‌چک و مدارک وی را از صندوق‌عقب خودرویش، دزدیدند و فرار کردند. زمانی که ماجرا لو رفت، پسر همسایه‌مان به دنبال اموال سرقتی‌اش بود. او چند مرتبه به مقابل خانه دختر مورد علاقه‌اش رفته بود تا اموال را از او پس بگیرد که موفق به یافتن او نشد .

وی ادامه داد: شب حادثه دو پسر همسایه سراغم آمدند و از من خواستند با آنها همراه شوم و با ترفندی دختر سارق را از خانه‌اش خارج کنم تا بتوانند اموال را از او پس بگیرند. سه نفری مقابل در خانه او رفتیم و چند ساعتی کشیک دادیم که در آنجا حاضر نشد. او سپس با دوست‌دختر سابقش تماس گرفت و مدعی شد خودروی پرایدی از مقابل شما عبور می‌کند که او همان سارق است.

بعد بایکی از پسران تماس گرفت و مدعی شد در این مکان نمی‌آید و اکنون خودروی پرایدی که از مقابل شما عبور می‌کند، همدستم بوده و درجریان سرقت اموال شماست.

متهم افزود: در همین موقع دو خودروی پراید همزمان از آن محل عبور کردند. نمی‌دانستیم راننده مورد نظر کدام است. یکی به خانه‌ای در همان حوالی رفت و دیگری ادامه مسیر داد. خودرویی که رفت را تعقیب کردیم که پایان تعقیب و گریز این دردسر شد.

در ادامه دو پسر جوان هم در تحقیقات قضایی گفته‌های دختر جوان را تائید کردند و مدعی شدند قصد داشتند همدست دختر سارق را به دام بیندازند که اشتباهی راننده‌ای دیگر را تعقیب کرده و به دردسر انداخته‌اند.

برای سه متهم پرونده قرار قانونی صادر شد و تحقیقات از آنها ادامه دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها