استقلال امروز در آزادی به مصاف سایپا می‌رود

چالش آبی؛ بازی بدون تمرین

هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز با یک تک بازی آغاز می‌شود؛ دیداری که در آن سایپا میزبان استقلال است، اما بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۶۸۷

با این حال برای هواداران آبی چالش اصلی مکان برگزاری بازی نیست. آنها گرچه بابت انجام مسابقه در ورزشگاه آزادی خوشحال هستند، اما نگرانی اصلی‌شان به‌دلیل تمرین نکردن تیم‌شان در این چند روز اخیر است. اعتصاب و تحریم تمرین به‌خاطر مشکلات مالی این‌بار تا خود بازی بعدی به طول انجامید. دیروز قرار بود تمرین استقلالی‌ها ساعت 12 در زمین شماره دو آزادی برگزار شود، اما بازیکنان این تیم بار دیگر حاضر نشدند به تمرین بپردازند تا بدون تمرین پا به مصاف برابر سایپا تهران بگذارند. این اتفاق در حالی رخ داد که ظاهرا کادرفنی استقلال تلاش کرد تا بازیکنان را به تمرین کردن مجاب کند، ولی آنها اظهارات اخیر حسن زمانی، عضو هیات مدیره را بهانه کردند و با اعلام این که بشدت از صحبت‌های او ناراحت هستند، حاضر به تمرین نشدند. آنها به علیرضا منصوریان گفتند ما پول خود را چند ماه است نگرفته‌ایم و انتظار نداشتیم که عضو هیات مدیره استقلال این گونه به ما توهین کند.

زمانی که پیش از این گفته بود باشگاه تاکنون به تمام تعهداتش عمل کرده است، دیروز در واکنش به تمرین نکردن استقلالی‌ها و دلخوری بازیکنان این تیم از صحبت‌های او، توپ را به زمین رسانه‌ها انداخت و گفت: دفعه اول که تمرین نکردند خبرنگاری به من زنگ زد و گفت‌ بازیکنان از صحبت‌های وزیر ناراحت شده‌اند حالا می‌گویند که از حرف‌های من ناراحت هستند. من از شما رسانه‌ها می‌خواهم به این مسائل دامن نزنید، چراکه این یک مساله درون خانوادگی است و حل خواهد شد. باشگاه استقلال تمام تعهدات خود را تاکنون انجام داده است و هر اقدامی که فراتر از این تعهدات باشد مقابله با این باشگاه محسوب می‌شود.

این صحبت‌ها درحالی مطرح شد که افتخاری در اردوی امارات به بازیکنان قول داد مطالبات‌شان پرداخت شود، اما او مجبور شد بخشی از پول اسپانسر را صرف پرداخت بدهی بازیکنان خارجی کند. به همین دلیل هم بخش زیادی از حساب باشگاه خالی شده است. با این اوضاع استقلال امروز به مصاف سایپا می‌رود.

هر دو تیم هفته گذشته با شرایط کاملاً متفاوت به تساوی دست یافتند. سایپا در حضور بیش از 30 هزار هوادار تراکتورسازی این تیم را متوقف کرد، اما استقلال در حالی که به نظر نمی‌رسید بازی سختی داشته باشد، در ورزشگاه آزادی برابر سیاه‌جامگان متوقف شد تا اختلاف امتیازش با پرسپولیس به 12 امتیاز برسد.

برنامه هفته بیست‌وچهارم

چهارشنبه 18 اسفند

سایپا ــ استقلال، ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی تهران

پنجشنبه 19 اسفند

ماشین‌سازی‌ ــ صنعت نفت، ساعت 15:30 در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز

پرسپولیس ــ استقلال خوزستان، ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی تهران

ذوب‌آهن ــ نفت، ساعت 17:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان

جمعه 20 اسفند

گسترش فولاد ــ صبای قم، ساعت 14:30 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

سیاه‌ جامگان ــ سپاهان، ساعت 15 در ورزشگاه ثامن مشهد

پیکان ــ پدیده، ساعت 16 در ورزشگاه شهدای شهر قدس

فولاد خوزستان ــ تراکتورسازی، ساعت 16:30 در ورزشگاه غدیر اهواز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها