سرویس ایمیل یاهو در سال‌های اخیر با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بود و انتشار خبر رخنه‌های امنیتی در آن موجب شد بسیاری از کاربران از این سرویس‌دهنده قدیمی به سرویس‌دهنده‌های دیگر همچون گوگل که سرویس جیمیل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، کوچ کنند.
کد خبر: ۱۰۰۵۷۶۲

اما با این اوصاف هنوز هم کاربرانی وجود دارند که همچون گذشته به این سرویس قدیمی وفادار بوده و از آن استفاده می‌کنند. چنانچه شما نیز جزو همین کاربران وفادار بوده و حاضر نیستید یاهو را به هیچ مقصد دیگری ترک کنید با این ترفند همراه ما باشید تا شما را با روش انتخاب دو حالت ساده یا پیشرفته برای مدیریت ایمیل‌ها در یاهو آشنا کنیم.

پیش از هر چیز با مراجعه به لینک mail.yahoo.com یا ymail.com و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود به محیط کاربری ایمیل خود وارد شوید.

در ادامه به‌طور پیش‌فرض پس از ورود به محیط کاربری، یاهوی پیشرفته برای شما فراخوانی می‌شود. اکنون برای تعویض رابط کاربری به محیط ساده باید از بالا سمت راست روی آیکون تنظیمات که به شکل یک چرخ‌دنده است رفته و از منوی باز شده گزینه Settings را کلیک کنید.

در پنجره تنظیمات از ستون سمت چپ گزینه Viewing email را کلیک کنید.

محتوای سمت راست را به پایین اسکرول کرده و در بخش Mail version گزینه Basic را انتخاب کنید.

با کلیک روی گزینه Save تغییرات را ذخیره کرده و منتظر باشید با فراخوانی مجدد صفحه، محیط ساده سرویس مدیریت ایمیل یاهو برای شما بارگذاری شود.

توجه: در حالت ساده، برخی امکانات برای شما غیرفعال می‌شود، ولی سرعت دسترسی به محتوای ایمیل‌ها افزایش یافته و منابع مرورگر و سیستم شما نیز کمتر اشغال می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها