فرشید اسماعیلی: می‌توانستم به الاهلی گل بزنم

کاش در آزادی بازی می‌کردیم

فرشید اسماعیلی ستاره استقلال دربازی‌های اخیر لیگ برتر، خیلی تلاش کرد در دیدار مقابل الاهلی برای تیمش خوب بازی کند و دوباره گل بزند. او در این مسابقه همه تلاش خود را کرد، ولی نتوانست به اندازه بازی‌های قبلی موفق باشد. اسماعیلی در این بازی یک موقعیت گل هم داشت ولی با بدشانسی آن را دست داد. اسماعیلی در این باره می‌گوید: راستش آن لحظه که توپ به من رسید، واقعا فرصت فکر کردن نداشتم. زکی‌پور به من پاس داد و یک لحظه چرخیدم. همان موقع دو بازیکن الاهلی کنارم بودند و می‌خواستند توپ را بزنند. فقط خواستم سریع شوت بزنم که متاسفانه شوتم جهت نداشت و گلرشان آن را گرفت. بعد از بازی خیلی ناراحت بودم. فکر می‌کنم می‌توانستم گلش کنم. البته الان دیگر به آن توپ فکر نمی‌کنم. فقط دوست دارم در بازی بعدی جبران کنم.
کد خبر: ۱۰۰۵۱۶۷

البته کاوه رضایی هم توقع داشت اسماعیلی در آن صحنه به او پاس بدهد. فرشید در این باره می‌گوید: آن لحظه پاس دادن برایم خیلی سخت بود. بازیکنان الاهلی می‌خواستند مرا قیچی کنند. واقعا کاری جز شوت‌زدن نمی‌توانستم کنم. اگر فرصت داشتم قطعا بهتر شوت می‌زدم.

وی درباره شکست تیم هم می‌گوید: راستش کادر فنی از ده روز قبل از بازی به ما گفته بودند، الاهلی هیچ راهی برای گلزنی به ما ندارد مگر از روی کاشته‌ها و ضربه‌های کرنر. در بازی هم دیدید که حرف کادر فنی ما کاملا درست بود. فقط از روی کرنرها توانستند به ما گل بزنند، وگرنه در بازی برای گلزنی به ما زیاد شانسی نداشتند. می‌توانستیم این مسابقه را حداقل با نتیجه مساوی تمام کنیم. ان‌شاءالله در بازی پیش‌رو همه چیز را جبران می‌کنیم.

اسماعیلی درباره دیدار با التعاون می‌گوید: تیم‌های عربستانی همیشه قدرتمند هستند. التعاون هم جزو تیم‌های خوب کشورش است. کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. باید در عمان بازی کنیم. ای کاش بازی در آزادی بود و هواداران مثل دیدار با السد می‌آمدند. در این صورت شانس ما برای بردن حریف بیشتر بود. با این حال تلاش می‌کنیم در عمان آنها را شکست دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها