ملی‌پوش بسکتبال:

نتایج لیگ قابل پیش‌بینی نیست

بازی‌های نهایی بسکتبال بانوان ایران، هفته آینده برگزار می‌شود و در این مرحله قهرمان این فصل معرفی می‌شود. دیدارهایی میان چهار تیم کوشا سپهر سبلان تهران، نفت آبادان، گاز تهران و بهمن تهران که تاکنون یک مرحله از دور نهایی را پشت سر گذاشتند و فقط مانده دور پایانی و معرفی برترین‌های این فصل رقابت‌های لیگ برتر.
کد خبر: ۱۰۰۲۵۱۸

آیرین آرتونیان، بازیکن تیم بسکتبال کوشاسپهر سبلان که تیمش تا این جای مسابقه‌ها صدرنشین است، این تیم را بخت نخست قهرمانی می‌داند. او می‌گوید: با شکست دادن تمام رقبایمان در مرحله نخست دور پایانی بخت زیادی برای قهرمانی داریم، اما پیروزی در بازی‌های هفته گذشته به این معنا نیست که قهرمانی از پیش برای ما نوشته شده است.

آرتونیان، ملی‌پوش کوشاسپهر معتقد است، بازی‌های دور پایانی به‌مراتب سخت‌تر خواهد بود و باید دو برابر بازی‌های قبلی انرژی گذاشت.

او که هشت سال سابقه بازی در تیم ملی دارد، تیم نفت آبادان را حریف جدی کوشا سپهر می‌داند و می‌گوید: نفت را یک بار شکست داده‌ایم، اما آنها یک بازیکن صرب را به ترکیب تیمشان اضافه کرده‌اند‌. نوع بازی او در موقعیت سنتر به گونه‌ای نیست که بچه‌های ما کمتر از او باشند، زیرا سپیده جعفری، معصومه اسماعیل‌زاده و کیمیا تهرانی در این موقعیت بازی به اندازه کافی تجربه دارند. با این حال تیم ما از تیم‌های دیگر این دوره نیز غافل نمی‌شود و با تمام توان برابر حریفان به میدان می‌رویم.

گاردراس ملی‌پوش کوشا سپهر کیفیت این دوره از لیگ برتر بسکتبال بانوان را با ادوار گذشته قابل قیاس نمی‌داند و با توجه به تجربیاتی که از سال‌های گذشته اندوخته، می‌گوید: این دوره بهتر از تمام ادوار گذشته بوده، زیرا سرنوشت قهرمانی تا روز آخر مشخص نیست.

تیم کوشا سپهر توسط نسیم دانش‌پژوه یکی از بسکتبالیست‌های پیشین و مدیر کنونی این تیم حمایت می‌شود که آرتونیان درباره وی می‌گوید: از نحوه حمایت ایشان هر چه بگویم، کم گفته ام. مدیرانی مانند خانم دانش‌پژوه که با هزینه شخصی تیم را هدایت می‌کنند، در ورزش نایاب هستند و باید از آنها حمایت کرد. همچنین کادر فنی تیم ما تاکنون زحمات زیادی برای تیم کشیده که حاصل آن نتایج خوب تا این مرحله است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها