مهدی رحمتی: از هوادارانمان تشکر می‌کنم که ما را حمایت کردند و در زمان‌هایی که شرایط‌مان سخت بود پشت ما را خالی نکردند. بعد از باخت سنگین پارسال به هواداران قول داده بودم که آن باخت را جبران می‌کنیم. خدا را شکر این اتفاق رخ داد. ما باید سه بر یک برنده می‌شدیم اما اتفاقاتی در لحظات آخر بازی رخ داد که مانع از آن شد. من و سیدجلال دوستان خوبی هستیم و همه آن اتفاقات مربوط به زمین چمن بود و حالا تمام شده.
کد خبر: ۱۰۰۱۳۷۴

سیدجلال حسینی: استقلال سه توپ روی دروازه ما آورد و هر سه توپ به گل تبدیل شد. بازیکنان‌مان تحت فشار بودند. استقلال شرایط خاصی داشت و تحت فشار و 9 نفره در 18 قدم خود دفاع می‌کرد و توپ‌ها را از محوطه جریمه خود دور می‌کرد. رحمتی وقتی از زمین اخراج شد، به زمین بازگشت و به من توهین کرد. اگر من بودم، قانون به من این اجازه را می‌داد که پس از اخراج از زمین دوباره برگردم و به بازیکن حریف توهین کنم؟

امید ابراهیمی: بازی خوبی بود و خداراشکر به هدفمان رسیدیم. در این دیدار فقط دنبال برد بودیم و به آن هم رسیدیم. اگر 5 روز قبل بازی سنگینی مقابل السد انجام نمی‌دادیم مطمئنا بهتر از این بازی می‌کردیم و نتیجه بهتری هم می‌گرفتیم.

خسرو حیدری: 5 روز پیش مقابل صدهزار تماشاگر توانستیم السد قطر را شکست دهیم و تماشاگران را خوشحال کنیم و بعد از چند سال که جای استقلال در آسیا خالی بود به این رقابت‌ها برسیم. تمام تلاش ما این بود که جشن پیروزی مقابل السد را خراب نکنیم و خدا را شکر که استقلال با جوانانش سه گل به پرسپولیس زد. خیلی از بازیکنان جوان ما پیش از این هرگز در دربی بازی نکرده بودند. من این برد را به روح منصور پورحیدری تقدیم می‌کنم که اولین دربی خود بدون او را برگزار کردیم و امیدوارم این پیروزی مبارک استقلالی‌ها باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها