معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 20 تهران از اعمال 122 میلیارد و 752 میلیون ریال تخفیف بابت نوسازی بافت های فرسوده این منطقه جنوبی در 5 سال گذشته خبرداد.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۶۲
122  میلیارد تخفیف برای نوسازی بافت‌های فرسوده

به گزارش جام جم آنلاین، حمید نیک نژاد با بیان این مطلب گفت: نوسازی بافت های قدیمی و فرسوده از مهمترین اولویت های مدیریت شهری در سال های اخیر بوده و برای تحقق این امر بسته های تشویقی متنوعی ارائه شده است که مالکان طبق بسته تشویقی جدید می توانند از تسهیلات بانکی، انشعابات رایگان، کمک هزینه اجرای نما تا سقف 200 میلیون ریال و همچنین طراحی رایگان نما برای نوسازی واحد مسکونی فرسوده خود استفاده کنند.

نیک نژاد ادامه داد: شهروندان برای بهره مندی از مشاوره های رایگان و دریافت خدمات می توانند به دفاتر خدمات نوسازی، اداره شهرسازی نواحی هفتگانه، معاونت شهرسازی شهرداری منطقه 20 و همچنین سراهای محله مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال های اخیر در خصوص ترویج فرهنگ نوسازی بافت های فرسوده فعالیت های فرهنگی و آموزشی فراوانی در سطح جامعه و اقشار مختلف انجام شده است، افزود: در 5 سال اخیر یک هزار و 710 پلاک از محدوده بافت های فرسوده نوسازی شده اند که یک هزار و 40 مورد آن به صورت تجمیعی بوده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 20 مساحت کل بافت فرسوده منطقه 20 را 137 هکتار شامل 7 هزار و 764 پلاک برشمرد و گفت: تاکنون 2 هزار و 818 پلاک معادل 34.6 درصد از محدوده بافت قدیمی نوسازی شده و 4 هزار 946 مورد معادل 65.4 درصد باقیمانده است که امیدواریم با ارائه بسته تشویقی جدید میزان رشد نوسازی بافت فرسوده تسریع شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها