خبر بد، بدون صغری و کبری

قدیمی‌ها همیشه وقتی می‌خواستند خبر بدی را به یک نفر اعلام کنند قبلش به قول معروف یک صغرا، کبرایی می‌خواندند، اما در روزگار ما و با پیشرفت فناوری و گسترش ارتباطات خبرهای بد همین‌طور مستقیم می‌رسد دست شنونده‌اش، به‌عنوان مثال آقای مجید انصاری، معاون رئیس‌جمهور خیلی رک و پوست‌کنده گفته است: جوانان فارغ‌التحصیل دانشگاهی به فکر اشتغال در دستگاه‌های دولتی نباشند، به گفته او در یک افق چهارساله بیش از هشت میلیون نفر جویای کار داریم که هفت میلیون و 900 هزار نفر آن باید برای اشتغال خود در بخش‌های دیگر فکر کنند و این کار باید در خارج از دولت در بخش خصوصی محقق شود.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۸۷

دندان‌های پوسیده در کودکان ایرانی

آن‌طور که عضو انجمن متخصصان دندانپزشکی ترمیمی ایران گفته متاسفانه میزان شاخص پوسیدگی دندان در میان کودکان 12 ساله ایرانی همچنان رو به افزایش است که این موضوع عوامل متعددی دارد. به گفته دکتر کاظم خسروی والدین نسبت به رژیم غذایی کودکان باید دقت بیشتری داشته باشند و از خریدن انواع شکلات‌ها و خوراکی‌های مضر پرهیز کنند، همچنین میزان آموزش همگانی و تخصصی در دانشگاه‌های کشور و وضعیت بیمه دندانپزشکی دانش‌آموزی و... هم باید اصلاح و کارآمد شود.

ترک سیگار در سینما

سیگار کشیدن در محافل و آثار هنری بخصوص سینمایی گویا تبدیل به یک اتفاق اجتناب‌ناپذیر شده است، در همین جشنواره فیلم فجر کم نبودند فیلم‌هایی که شخصیت‌های حتی مثبت آن فارغ از زن و مرد بودن خیلی راحت سیگاری گوشه لب دود می‌کردند، حالا بر همین‌اساس شورای اجتماعی کشور تصمیم گرفته است با توجه به آثار منفی نمایش استعمال دخانیات در فیلم‌های سینمایی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به حذف تصاویر مذکور در زمان اکران عمومی این فیلم‌ها از طریق ساز و کارهای قانونی اقدام کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها