مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در نشست شورای اداری شهرستان خاتم با تأکید بر ضرورت مدیریت مصرف انرژی، از الزام تأمین ۲۰ درصد برق مصرفی دستگاههای اجرایی از نیروگاههای خورشیدی تا پایان سال ۱۴۰۵ خبر داد و نسبت به برخورد با ادارات پرمصرف هشدار داد.