احسان حدادی، پرتابگر دیسک بعد از تمرین در کیش، یک هفته دیگر به تهران برمی‌گردد. اردویی که بیشتر به تمرینات بدنسازی، شنا و پرتاب وزنه اختصاص داشت. او می‌گوید: در اردوی کیش صبح و بعدازظهر هفت ساعت تمرین می‌کنم. صبح‌ها تمرینات با کش انجام می‌دهم و بعدازظهرها بدنسازی. خدا را شکر راضی‌ام و دردهایم کمتر شده است.
کد خبر: ۹۹۹۸۴۹

نایب‌قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن از اردوی قطر کارش جدی‌تر می‌شود: حالا هم کارم جدی است، اما از اردوی بعدی، یعنی در قطر پرتاب‌هایم جدی است. سپهرزاد هم موافق است و خوشحالم جلوتر از برنامه هستیم. قبلا فکر می‌کردیم اذیت شویم، اما هرچه پاهایم قوی‌تر می‌شود، درد کمتر سراغم می‌آید و وزنه‌ها را راحت‌تر می‌زنم. اردو‌ها که سخت‌تر می‌شود، من راضی‌ترم. زیرا یک‌سال‌و‌نیم در تمریناتم فقط درد کشیدم، اما اکنون فقط درد بعد از عمل است نه چیز دیگر. دیگر خیالم راحت شده و پایم خوب است.

حدادی درباره اردوی قطر می‌گوید: چند روز بعداز اردوی کیش برای 21روز به قطر می‌روم. قطری‌ها یک‌سال‌و‌نیم است کمپی زده‌اند که به خاطر هوایش، اروپایی‌ها هم برای تمرین به آنجا می‌آیند. همزمان با من لهستانی‌ها هم آنجا هستند. به گفته حدادی، قرار است در کیش هم کمپی برای دوومیدانی راه‌اندازی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها