رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: دریاچه نمک در واقع یک تفکر استانی و ملی بوده، که می‌تواند یک فرصت برای کشور باشد، ازاین‌رو باید دست‌به‌دست هم دهیم تا سرمایه گذاری خوبی در این بخش انجام شود.
کد خبر: ۹۹۹۳۸۲

به گزارش تسنیم، احمد ذاکری اظهار داشت: طبق گفته مقام معظم رهبری اگر متکی به منابع خودمان باشیم، دیگر به هیچ کشوری نیاز نداریم و امیدواریم با تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد شاهد رشد نظام اسلامی باشیم. وی با اشاره به اینکه استان قم دارای ویژگی‌های مناسبی است، عنوان کرد: استان قم با توجه به موقعیت جغرافیایی خوب، زیرساخت‌هایی که می‌تواند شاخص رشد باشد را داراست. ذاکری بابیان اینکه سعی داریم که در حوزه صنعت به نحو احسن عمل کنیم، بیان کرد: در بخش صنعت رتبه پانزدهم را در کشور داریم که این نشان‌دهنده روند رو به رشد این سازمان است. وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود سه میلیون واحد صنفی با پروانه کسب و بدون پروانه در سراسر کشور در حال فعالیت می‌باشند که حدود 19 درصد تولید ناخالص داخلی را تأمین می‌کند. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم عنوان کرد: مطابق آمارهای موجود میزان اشتغال مستقیم در اصناف با احتساب میانگین هر واحد صنفی 2.6 نفر حدود 7.8میلیون نفر برآورد می‌شود.

وی تصریح کرد: جمع کل واحدهای صنفی دارای پروانه در استان قم 30135 واحد است که کل کارکنان شاغل که به‌صورت مستقیم در واحدهای صنفی مشغول هستند 52982 نفر بوده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها